حجت الاسلام پناهیان:

کدخبر: 620

تقصیر از ما بوده که خودخواهانه دور امام هادی را حصار کشیده ایم، ما باید ایشان و معارف ولایت را به جهانیان ارائه دهیم.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در پی توهین به شخصیت والای امام هادی (ع)، به مناسبت شهادت آن حضرت و با اشاره به کم کاری شیعیان در زمینه معرفت به این امام بزرگوار وتبیین شخصیت ایشان گفت: وظیفه جوان شیعه ی امروز معرفی جایگاه ولایت فقیه و شناساندن آن ب تمام دنیاست چراکه عالم تشنه معارف ناب و اندیشه های معصومین (ع) است.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان این سرزمین هم چون رزمنده هایی هستند که می بایست به مبارزه با تمدن پوسیده غرب بپردازند اظهار داشت: جایگاه، مبانی اندیشه و رفتار امامان را باید به جوانان غرب و اروپا معرفی کرد؛ اعتراف می کنیم که در این زمینه کم گذاشته و باید استغفار کنیم چراکه ائمه معصوم تنها متعلق به شیعیان نیستند بلکه تمام جهانیان نیازمند وجود مبارک این بزرگواران هستند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به توهین به امام هادی (ع)، ابراز داشت: تقصیر از ما بوده که خودخواهانه دور امام هادی را حصار کشیده  ایم، ما باید ایشان و معارف ولایت را به جهانیان ارائه دهیم؛ چند کشیش مسیحی در لوزان پیرو صحبت های سید حسن نصرالله مبنی براینکه عضویت در حزب ولایت فقیه افتخار بنده است سوالاتی را پیرامون جایگاه ولی فقیه و لزوم وجود آن پرسیدند که بنده صحبت های کوتاهی راجع به نظارت ولی فقیه بر دموکراسی، کنترل ظلم و وجود یک نظارت عمومی و قانونی بر تقوای وی ارائه دادم.

وی افزود: پس از این اظهارات آن ها خود اعتراف به برتری و لزوم وجود ولی فقیه در هر جامعه ای کرده و گفتند اگر چنین است کاش لبنان هم ولی فقیه داشت که مطمئنا از آن حمایت و تبعیت می کردیم؛ بنابراین می توان با جرات و صراحت گفت که ولی فقیه تنها متعلق به شیعه نبوده و بشریت نیازمند وجود آن است.

حجت الاسلام پناهیان در پایان ضمن انتقاد بر عملکرد کلی شیعیان در مبارزه با دشمنان توضیح داد: متاسفانه شیعیان در مبارزه با دشمن کلی نگر بوده اند و از مبحث مهمی چون ولایت فقیه غافل شده اند که البته ترس از حزب اللهی خوانده شدن می تواند یکی از علت های این مساله باشد.

مشکل این جاست که حاضریم از اسلام، قرآن، شهادت و امام حسین صحبت کنیم اما سخنی از ولی فقیه نداشته باشیم، این درحالی است که اگر ولایت فقیه نبود به بهانه ی اشک بر حسین به بردگی کشیده می شدیم، یادمان باشد که ولایت فقیه موجب احیای اسلام و قرآن شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار