مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس :

کدخبر: 618

سرهنگ طاهرخانی: استان قزوین افتخار میزبانی از اولین شهید گمنام شناسایی شده از میان 53 شهید را دارد؛ امیدواریم همان طور که تا امروز مردم بزرگوار استان در گرد شهدا بوده اند، هم چنان در تبعیت از مسیر امام و ولایت باشیم.

به گزارش سرویس دفاع مقدس قزوین خبر؛ عصر دیروز مراسم وصال مادر شهید احمد شمسی پور و فرزند گمنامش پس از 33 سال فراغ، با استقبال گسترده مردم استان برگزار شد.

مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن تشکر از حضور پرشور مردم گفت: شهید شمسی پور که در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز پس از 33 سال فراغ و جدایی به وصال مادر رسید.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به مسافرت اخیر مادر شهید به کربلای معلی، اعلام کرد: این مادر بزرگوار در سفر اخیر خود دل شکسته از مولا و مقتدایمان، امام حسین (ع) طلب نشانه ای از فرزند گمنامش را کرده که در نهایت چند روز پس از بازگشت از این سفر معنوی به اجابت دعای 33 ساله ی خود رسیده است.

وی با بیان اینکه استان قزوین افتخار میزبانی از اولین شهید گمنام شناسایی شده از میان 53 شهید را دارد، ابراز داشت: امیدواریم همانطور که تا امروز مردم بزرگوار استان در گرد شهدا بوده اند، هم چنان در تبعیت از مسیر امام و ولایت باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار