حجت الاسلام خمسه

کدخبر: 436

مراسم عزاداری ایام فاطمیه اول ، از شب گذشته در بیت الزهرا فاطمیون الوند آغاز شد.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛ در این مراسم که با حضور جمع کثیری از جوانان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین خمسه با تشریح اهمیت زنده نگه داشتن نام وسیره حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه گفت : زنده نگه داشتن یاد و نام حضرت زهرا (س) توجه به میراث آن بانوی بزرگوار است و مصداق بارز میراث حضرت زهرا (س) امام زمان (عج) است. و توجه به حضرت صاحب الزمان (عج) در یاری آن حضرت است.

حجت الاسلام خمسه در ادامه افزود : برای یاری امام زمان (عج) تنها محبت قلبی کافی نیست بلکه باید اقدام عملی داشته باشیم ، ایشان اقدامات لازم را برای یاری امام زمان (عج) را اینگونه برشمردند : ۱ . دعوت از دیگران برای بهره مند شدن از برکات امام زمان (عج) ۲ . تجلیل از امام زمان (عج) در جامعه ۳ . یاری و کمک به شیعیان امام زمان (عج) ۴ . زینت بودن برای امام زمان (عج) به وسیله جدیت در درستکاری و پرهیز از رفتارهای زشت  ۵ . جلب یاری های آسمانی برای امام زمان به وسیله دعا و صدقه ۶ . معرفت و شناخت درست نسبت به امام زمان و اینکه بدانیم که آن حضرت از ما چه میخواهد.

حجت الاسلام خمسه در ادامه با اشاره به اینکه دشمن بسیار هوشمندانه و با برنامه عمل میکند گفتند : سیره و روش حضرت زهرا در همه عرصه ها الگوی ماست و یکی از مهمترین مواردی که باید از آن بزرگوار الگو بگیریم مسئله دفاع از ولایت است. حضرت زهرا (س) در راستای تحقق حکومت  اسلامی و ولایی ، فدا شدند و ما نیز باید سرباز نظام اسلامی و فدایی ولایت باشیم تا بتوانیم زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

در این مراسم مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت و مرثیه خوانی پرداختند.

لازم به ذکر است این مراسم تا چهار شنبه ۱۳/۱۲/۹۳ از ساعت ۲۱:۳۰ در بیت الزهرا فاطمیون برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار