قزوین خبر برگزار کرد:

کدخبر: 262

اکران فیلم جشنواره عمار به همت قزوین خبر و دبستان دخترانه همت، در جشن تکیف دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛  ظهر امروز مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه همت در حسینیه شهید مطهری سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام پور آرین، ضمن اجرای برنامه، به صحبت پیرامون مکلف شدن دختران و وظایف پس از آن پرداخت و با آموزش قرائت صحیح، الگوی درستی از نماز خواندن را به دانش آموزان ارائه داد.

معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین انصاری نیز در ادامه برنامه به شاخص سازی مسوولیت والدین به ویژه مادران در تربیت فرزندان و وزین شدن کوله بار تربیتی آن ها پس از مکلف شدن دخترانشان پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه پدر و مادرها با رفتار خود می توانند زمینه پرورش و تربیت درست را در فرزندان خود نهادینه کنند گفت: آموزش کلامی صرف، اگر در تضاد با عمل باشد، راهگشا نخواهد بود و زمانی این تذکر های لسانی اثربخش است که با رفتار توام باشد چراکه فرزندان کوچکترین تنش و دروغ را بین والدین تشخیص داده و آن زمان توصیه های عملی زیر سوال خواهد رفت.

لازم به ذکر است که اکران فیلم " سلیمان  و مورچه" از جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف سوق دادن هرچه بیشتر دانش آموزان به قرآن و تفسیر آن در ابتدای این جشن انجام شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار