مسئول اطلاع رسانی هیئت دانشجویی خادمان مهدی (عج)

کدخبر: 1562

یکی از اهداف برگزاری این مراسم بدین خاطر است که می خواهیم بگوییم آثار هنری باید در دسترس عموم قرار گیرد و در مکان های عمومی همچون مساجد بتوان این آثار را به نمایش گذاشت. البته باید این آثار شرایط پخش در این مکان ها را داشته باشد که آثار منتخب جشنواره فیلم عمار این شرایط را دارند.

سجاد عنایتی در گفتگو با خبرنگار قزوین خبر با اشاره به نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم عمار گفت:  آثار منتخب جشنواره فیلم عمار به میزبانی هیأت خادمان مهدی و کانون ولایت   در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت برگزار می شود.

این فعال فرهنگی  در رابطه با علت انتخاب آثار منتخب جشنواه فیلم عمار گفت: از سویی آثار و فیلم های این جشنواره دارای مضامین انقلابی است و از سوی دیگر این جشنواره بصورت مردمی برگزار می گردد و هر دوی این موضوعات بر انتخاب فیلم های این جشنواره برای نمایش عمومی مهم و موثر بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این مراسم با این سبک آن است که می خواهیم بگوییم آثار هنری باید در دسترس عموم قرار گیرد و باید در مکان های عمومی همچون مساجد بتوان این آثار را به نمایش گذاشت.

البته باید این آثار شرایط پخش در این مکان ها را داشته باشد که آثار منتخب جشنواره فیلم عمار این شرایط را دارند.

وی در انتها ضمن قدردانی از تمام کسانی که در اجرای این برنامه تاکنون همکاری داشتند از عموم مردم و اقشار جامعه جهت حضور در برنامه دعوت نمود.

انتهای پیام/


 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار