هر که دارد هوس کوی شهدا بسم الله...

کدخبر: 1474

و اینچنین بود که آن هجرت عظیم در راه حق آغاز شد قافله عشق روی به راه نهاد . آری آن قافله ، قافله عشق است و این راه، راهی فراخور هر مهاجر در همه تاریخ.. هجرت مقدمه جهاد است و مردان حق را هرگز سزاوار نیست که راهی جز این در پیش گیرند ؛ مردان حق را سزاوار نیست که سرو سامان اختیار کنند و دل به حیات دنیا خوش دارند آنگاه که حق در زمین مغفول است و جُهال و فُساق و قداره بندها برآن حکومت می رانند...

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین‌خبر؛  در راستای ایجاد فضای فرهنگی تربیتی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی و ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی کشور و به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، شبکه خادمین راهیان نور کشور اقدام به جذب و بکارگیری نسل جوان و متعهد در برنامه های فرهنگی راهیان نور می نماید.

داوطلبین گرامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و پس از گذراندن مراحل گزینش و دوره های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر کمیته های استانی خود تماس بگیرید. لیست شماره تلفن دفاتر کمیته های استانی در صفحه اصلی سایت (اینجا) موجود می باشد.

در ضمن هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا طرحهای خود را می توانید به روشهای ذیل به سمع و نظر مسئولین برسانید:

- ارسال پیام در بخش ارتباط با مسئولین کمیته مرکزی خادمین در سایت خادمین شهدا

- سامانه پیامکی کمیته مرکزی خادمین: 200001404

- تماس با شماره همراه 09197897886 در ساعات اداری

آدرس سایت خادمین شهدا : www.khademin.koolebar.ir

کانال ارتباطی کمیته مرکزی خادمین در تلگرام :  (https://telegram.me/khademinkoolebar)

صفحه رسمی کمیته مرکزی در اینستاگرام :  (khademin.koolebar)    

انتهای پیام/د                                                         

ارسال نظرات

آخرین اخبار