خبرنگار بخش خبر صدا و سیمای استان :

کدخبر: 1182

محمدی گفت: مردم مشکلات را می بینند و از ما انتظار پیگیری را دارند اگر ما در این رسالت خود کوتاهی کنیم ؛ شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به شکل دیگری به آن خواهند پرداخت

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر در دیداری که در محل دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد حجت الاسلام عابدینی با گرامیداشت این روز به بیان سخنانی پیرامون جایگاه رسانه و اهمیت و نقش آن را در اطلاع رسانی به عموم مردم مهم عنوان کرد.

در ادامه این دیدار محمدی خبرنگار بخش خبر صدا و سیمای استان با اشاه به کمبود جلساتی در این زمینه گفت: امیدواریم تا با استفاده از رهنمودهای پدرمعنوی مان بتوانیم  در آینده چراغ راه هدایتی را برای مسیر سخت پیش رو داشته باشیم.

وی یکی از دغدغه های اصلی خبرنگاران را پیگیری مطالبات به همشهریان دانست و افزود: با همراهی مدیران و رسانه ها در راستای امید بخشی و آگاهی دادن به مردم توانستیم در نشان دادن موفقیت های استانی به یک سطح مطلوب برسیم ولی باید یادآورشد در بخش پیگیری مطالبات و در خواست های مردم متاسفانه دچار مشکل هستیم و مسئولان همراهان خوبی برای ما نیستند.

محمدی خاطرنشان کرد: این امر که برخی از مدیران و مسئولان تحت عنوان بیلان کاری و گزارش عملکرد همراه ما هستند غیر قابل اغماض است ولی باید پذیرفت که قصد جامعه ی خبری علاوه بر نشان دادن نقاط قوت،پیگیری نقاط تیره و خاکستری است.

این فعال رسانه اظهار کرد: ما به دنبال انعکاس واقعیات هستیم ولی عده ای ما را در جبهه مقابل خود می پندارند.این خواسته ی ما اصحاب رسانه از شما بعنوان پدر معنوی این شهر این است که مسئولان را روشن بفرمایید که ما به دنبال متزلزل شدن جایگاه آن ها نیستیم.کمااینکه انتظار حمایت و هدایت را از شما داریم.

محمدی یادآورشد: مردم مشکلات را می بینند و از ما انتظار پیگیری را دارند اگر ما در این رسالت خود کوتاهی کنیم ؛ شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به شکل دیگری به آن خواهند پرداخت که برای ما مایه ی افسوس خواهد شد.

وی در خاتمه ابراز داشت: ما به دنبال روشنگری هستیم و در این زمینه دست یاری همه ی اهل رسانه را می طلبیم که با کمک تک تک ما،قزوین از سایر استان ها پیشی خواهد گرفت و زبانزد سایر استانها خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار