رئیس شورای شهر قزوین گفت:

کدخبر: 1167

عباس ظاهری گفت: در راستای سلامت شهروندان طرح دوچرخه سواری اشتراکی در قزوین اجرایی می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر ؛ عباس ظاهری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: فرهنگ‌سازی برای هرچه بهتر و مطلوب اجرا کردن طرح دوچرخه‌سواری اشتراکی بسیار مهم و اساسی بوده و باید زمانی به مرحله اجرا نزدیک شود که به صورت کامل آماده باشد.

وی افزود: امیدواریم طرح دوچرخه سواری در شهر قزوین بتواند با همه فواید و مزایای آن اجرا شود و گامی در مسیر سلامت عموم برداشته شود.

وی تاکید کرد: به منظور کمک به سلامت شهروندان طرح دوچرخه اشتراکی پس از تامین زیرساختهای لازم و تامین امنیت مسیرها در شهر قزوین اجرایی می شود.

رییس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تأمین امنیت مسیر به ویژه برای دوچرخه‌سواران و دیگر ترددکنندگان و عابران پیاده  بسیار مهم است و  تا زمانی که ایمن‌سازی مسیر رخ ندهد، شهرداری طرح دوچرخه‌سواری اشتراکی را اجرایی نمی‌کند

حکمت‌اله داودی با بیان اینکه در طرح تهیه شده سعی کردیم نگاهی همه جانبه به مسائل داشته باشیم، اظهار کرد: طرح مذکور در جلسات قبل که اعضای شورا و شهرداری و کارشناسان و مسئولان پلیس راهور حضور داشتند، مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و سعی شده نواقص آن تا حد زیادی برطرف شده و به صحن شورا ارسال شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین نیز با بیان اینکه اجرای طرحی همچون دوچرخه مشارکتی در قزوین همواره مورد درخواست شهروندان و علاقمندان بوده است، عنوان کرد: ایجاد مسیری امن برای تردد دوچرخه‌سواران مقوله مهمی است که با اجرای اینگونه طرح‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

حسین صلح‌جو ایجاد امکانات اولیه و زیرساختی در مسیرها برای تردد دوچرخه‌سواران را گامی مهم برای استقبال پرشور مردم برشمرد و افزود: اجرای این طرح، صرفه و صلاح شهروندان در محلات مختلف را از نظر اقتصادی فراهم می‌کند و موجب نشاط و شادابی هرچه بیشتر آنان می‌شود.

طرح دوچرخه‌سواری اشتراکی ظهر امروز با حضور اعضای شورا و مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در صحن شورای اسلامی شهر قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پس از ارائه طرح از سوی اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان ترافیک، نمایندگان مردم در پارلمان محلی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای هرچه بهتر اجرا کردن آن بیان کردند.

همچنین در این جلسه پس از بررسی طرح، مقرر شد تا از لحاظ تعرفه و ماهیت و محتوا به تصویب نهایی شورای اسلامی شهر قزوین نرسیده، به اجرا درنیاید.

منبع : روابط عمومی شورای شهر قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظرات

آخرین اخبار