فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک مطرح کرد

کدخبر: 109

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: مسئولان باید آموزه‌های‌ دینی و مقاومت را در جوانان تقویت کرده تا بتوانند راه انقلاب را تداوم ببخشند.

به گزارش قزوین خبر به نقل از فارس، حمزه برین در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک اظهار کرد: نسل جوان امروز چون زمان جنگ را درک نکرده تقریباً با دفاع مقدس ناآشنا بوده و اطلاعات بسیار کمی در زمینه دفاع مقدس دارند و سبب شده جوانان با جنگ نرم دشمن و با استفاده از آموزه‌های اشتباه در ابعاد مختلف و وسایل ارتباط جمعی این ناآشنایی را پر کنند.

وی با اشاره به این فرمایش تاریخی امام راحل که «اگر جمهوری اسلامی شکست بخورد اسلام شکست خورده است»، افزود: این فرمایش امام راحل راهبردی و تعیین‌کننده مسیر انقلاب است یعنی مطلوب است اسلام را تداوم بخشیده و مسیر انقلاب اسلامی را حفظ، حمایت و پشتیبانی کنیم.

این مسئول جوانان را آینده‌سازان نظام اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی که با خون ریخته شده هزاران هزار شهید به دست آمده باید آرمان‌های والایش حفظ شود تا اسلام پابرجا بماند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک تصریح کرد: ما نمی‌توانیم مقاومت را از جوانان مطالبه کنیم مگر اینکه پایه‌های ایمانشان را تقویت کرده و اهداف انقلاب را برای آنان یادآوری و تبیین کنیم.

برین اضافه کرد: آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باید برای نسل امروز تبیین شود تا بتواند پای کار انقلاب باقی بماند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با سفرا و رایزنان فرهنگی و بیان این جمله که « مقاومت در برابر اهداف انقلاب را کم نیاورید» اشاره و عنوان کرد: منظور ایشان از بیان این جمله به رایزنان فرهنگی که پا به سن گذاشته بودند و جنگ را درک کرده بودند این بود که مقاومت نیاز به ذخیره و پشتوانه دارد و به نوجوانان و جوانان باید این مقاومت را آموخت.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: با شناساندن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به نسل جوان می‌تواند آنان را از هجمه فرهنگی و مار خوش خط و خالی که دامن جوانان را گرفته، مصون نگه دارد.

برین بیان کرد: همه مسئولان در هفته دفاع مقدس باید مجاهدانه و با چاشنی اشتیاق وارد عمل شده و برنامه‌های متنوعی را به اجرا درآورند که این اشتیاق هم به دل خودشان می‌چسبد و هم برای دیگران درس‌آموز  و پندآموز است و ملکه ذهن همه می‌شود.

وی با اشاره به همزمان بودن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس افزود: امیدواریم تابلوی دفاع مقدس به روشنی و به خوبی در مدارس برای دانش‌آموزان به نمایش درآمده و برنامه‌های سازنده و مفیدی را به اجرا درآورد.

این مسئول با اشاره به اکران فیلم‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در هفته دفاع مقدس در شهرستان آبیک بیان کرد: این اکران از یکم مهر ماه سال جاری تا آخر هفته دفاع مقدس در دو شیفت صبح و عصر در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران به نمایش درمی‌آید تا عموم مردم بتوانند از تماشای این فیلم‌ها بهره لازم را ببرند.

برین یادآور شد: با توجه به حمایت مقام معظم رهبری از جشنواره فیلم عمار، این جشنواره هم‌طراز با فیلم فجر و در سطح بین‌المللی مطرح است که نوجوانان و جوانانی با کمترین هزینه نسبت به ساخت فیلم‌های این جشنواره اقدام کرده بودند.

ارسال نظرات

آخرین اخبار