برای اولین بار در کشور

کدخبر: 108

مدیر مرکز دیجیتال قزوین، از برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای wow در استان قزوین برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش قزوین خبر به نقل از مهر، سعید پورایمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: این دوره از مسابقات برای اولین بار در کشور و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بازی وردآف وارکرافت نوعی بازی استراتژیک است که برای اولین بار در سرور بازی ایرانی با آدرس «www.caspianwow.ir» به‌عنوان اولین سایت بازی رایانه‌ای برخط این رشته اجرا می‌شود.

مدیر مرکز دیجیتال قزوین تصریح کرد: این سرور بازی برای اولین بار در کشور سال ۱۳۹۱ با هدف ساماندهی و اثربخشی مطلوب بر روی بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای، ایجاد بستر مناسب برای برقراری ارتباط بین بازیکنان در راستای رقابت سالم، جلوگیری از خروج ارز، قطع وابستگی به سرورهای خارجی با حضور استاندار در استان قزوین افتتاح و رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: این سایت در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار عضو دارد که علاوه بر اعضایی که در داخل کشور هستند، در کشورهای قطر و کویت و حاشیه خلیج‌فارس نیز استقبال خوبی از این سایت بازی شده است به‌طوری که روزانه بیش از هزار و ۲۰۰ نفر به صورت آنلاین از این سرور بازی استفاده می‌کنند.

پورایمانی در خصوص برگزاری مسابقات بازی رایانه‌ای wow تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات از استان‌های مختلف کشور مانند خوزستان، خراسان، مرکزی، آذربایجان غربی، فارس، تهران، البرز و قزوین و در رده‌های سنی مختلف از ۱۰ تا ۵۵ سال هستند و این نشان‌دهنده محبوب بودن این بازی است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام بازیکنان قزوینی آغاز نشده است گفت پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ نفر از استان قزوین در این مسابقات شرکت کنند و به دلیل استقبال زیاد بازیکنان ثبت‌نام بازیکنان قزوینی روز ۵ شنبه همزمان با افتتاحیه مسابقات برگزار می‌شود.

مدیر مرکز دیجیتال قزوین خاطرنشان کرد: افتتاحیه این مسابقات روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۷ در محل شهرداری منطقه ۲ سالن آمفی‌تئاتر قائم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار