موسی احمدی

کدخبر: 107

موسی احمدی،در افتتاحیه ی اولین دوره از مسابقات بازی wow در قزوین، اذعان کرد: هر جوان ایرانی یک ثروت تمام نشدنی است که تمام مسئولین باید قدر این جوانان را بدانند.

به گزارش قزوین خبر به نقل از صبح قزوین، اولین دوره از مسابقات بازی wow برای اولین بار در کشور توسط مجتمع دیجیتال کاسپین در قزوین برگزار شد.

این بازی که پیش ازین بر روی سرورهای خارجی اجرا می شد و منجر به خروج ارز از ایران می گردید، از ۱۸ ماه پیش توسط شرکت کاسپین بر روی یک سرور ایرانی ارائه شده است.

در همین راستا این شرکت بازی کنندگان حرفه ای خود را از ۱۶ استان کشور در قزوین گردهم آورده است تا در یک مسابقه ۲ روزه به رقابت بپردازند.

دادرس، دبیر کمیته مسابقات در افتتاحیه ی این مسابقات ابراز کرد: در حال حاضر ۲۵ هزار بازیکن بازی های رایانه ای در سرورهای این شرکت در عضو هستند.

وی افزود: این مسابقات از جمعه تا شنبه در مجتمع دیجیتال کاسپین برگزار خواهد شد و نفرات برتر در روز شنبه معرفی و تقدیر خواهند شد.
همچنین موسی احمدی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان قزوین در این مراسم با ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد مجتمع دیجیتال کاسپین ابراز کرد: در هیچ جای دنیا جوانان باعلم و دانشی مانند جوانان ایران را نمی یابید زیرا دارای آموزه های دینی هستند و بسیار پر تلاش می باشند.

وی افزود: هر جوان ایرانی یک ثروت تمام نشدنی است که تمام مسئولین باید قدر تک تک این جوانان را بدانند.
احمدی اظهار کرد: دشمن در ناتوی فرهنگی قصد ذهن جوانان پرتلاش ایرانی را با جنگ نرم افزاری به باطل و گمراهی بکشاند.
مدیر اداره کل ارشاد قزوین عنوان کرد: هر چند که با پیاده سازی بازی هایی مانند wow از خروج ارز از ایران جلوگیری می شود اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که چنین بازی هایی که توسط دشمنان طراحی شده، تنها با هدف سرگرمی تهیه نشده است بلکه قصد گمراهی جوانان را دارد.

وی ادامه داد: کاربران حرفه‌ای بازی‌های رایانه‌ای باید به اخلاق و آموزه‌های دینی توجه کنند و باغبان‌های خوبی برای ارزش‌های انقلابی باشند که ثمره خون شهدا و زحمات ایثارگران است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار