نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خروش ایرانیان غیور پس از فتنه نافرجام دی ماه سال ۸۸ انقلاب و نظام را بیمه کرد، گفت: اگر امروز نیز مردم احساس کنند که کسی قصد دارد به نظام خدشه وارد کند قطعاً در مقابل او می‌ایستند.

حجت‌الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: حماسه ۹ دی حرکت کاملاً خودجوش مردمی بود که احساس کرده بودند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه قرار گرفته است.

وی افزود: مردم به صورت خودجوش به حرکت در آمده و اعتراض خود را نسبت به بی‌حرمتی‌ها و رفتارهای ناشایستی که توسط برخی غربی و غرب‌زده رخ داد؛ نشان دادند.

تلخابی با بیان اینکه مردم امروز نیز همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تصریح کرد: مردم غیور همیشه در صحنه ایرانی بارها ثابت کرده‌اند که از هویت ایرانی و دینی خود در مقابل دشمنان مراقبت می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری مشکلات اقتصادی را زمینه حرکت‌های برخی از مردم در دی ماه سال گذشته خواند و اظهار کرد: مردم تقاضاهای به حقی دارند اما این در حالی است که نباید بهانه به دست دشمن بدهند چراکه قطعاً دشمن از این وضعیت سوءاستفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند تا زمینه‌های آشوب را از میان بردارند، گفت: با رونق اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی زمینه آشوب‌ها رفع می‌شود.

تلخابی خاطرنشان کرد: خروش ایرانیان غیور پس از فتنه نافرجام دی ماه سال ۸۸ انقلاب و نظام را بیمه کرد زیرا به جهانیان نشان داد که ملت ایران نسبت به اعتقادات خود با هیچ‌کسی شوخی ندارد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار