امام جمعه موقت قزوین:

کدخبر: 29

خبرگزاری فارس: یوم‌النکبه یادآور خاطره‌ای تلخ برای فلسطینی‌هاست

به گزارش قزوین خبر، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در  خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین در مسجدالنبی این شهر با قدردانی از برگزاری ارزشمند آیین معنوی اعتکاف در شهر قزوین اظهار داشت: سنت اعتکاف و حضور جوانان در آن نعمتی بزرگ و الهی است که زمینه خودسازی و کشف هویت باطنی افراد را فراهم می‌کند.

امام جمعه موقت شهر قزوین بیان کرد: معتکفان با سه روز بندگی و خضوع خالصانه خود برابر خدای متعال اوجی از تقوا و ایمان را به نمایش گذاشته و نشان دادند که می‌توان با گوشه‌گیری هر چند مختصر از دنیا و هواپرستی یاد به معنویت و کمال دینی دست پیدا کرد.

عابدینی با اشاره به اینکه خیزش‌های معنوی و ارزشمند جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف بسیار ستودنی است، بیان داشت: خوشبختانه هر سال نسبت به سال‌های گذشته استقبال جوانان از این مراسم بیشتر می‌شود که این مهم نشان از ایمان زیاد این نسل دارد.

وی به یوم‌النکبه سالروز اعلام موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این موضوع خاطره‌ای غم‌انگیز و تأسف بار برای مسلمانان جهان اسلام است.

امام جمعه موقت شهر قزوین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تجاوز به آب، خاک و نان فلسطینیان و با حیله، نیرنگ و زور زمین‌های مسلمانان را تصاحب کرده است، ادامه داد: همه برای محو و از میان بردن رژیم اشغال‌گر قدس از صحنه روزگار باید تلاش کنند.

عابدینی با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 تأکید کرد: مذاکرات هسته‌ای ایران باید با قوت هرچه تمام‌تر ادامه یابد.

امام جمعه موقت شهر قزوین تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید با قاطعیت از عزت و استقلال جمهوری اسلامی برابر رفتارهای غیرقانونی و زیاده‌خواهی‌های غرب و استکبار جهانی دفاع کند.

عابدینی تصریح کرد: تیم مذاکره ایرانی در طول مدت مذاکره فریب حرف‌ها و فشارهای غرب را نباید بخورد و با اقتدار از کیان و عزت نظام اسلامی حفاظت و صیانت به عمل آورد.

ارسال نظرات

آخرین اخبار