امام جمعه دانسفهان:

کدخبر: 28

امام جمعه دانسفهان گفت: مذاکرات هسته‌ای عرصه تحمیل فشارها بر جمهوری اسلامی چه از نظر اقتصادی و چه از نظر سیاسی نیست.

به گزارش قزوین خبر از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان در مصلی نماز جمعه این شهر ایستادگی برابر جنایتکاران و عربده‌کشان استکباری را یک هدف برای مسلمانان دانست و اظهار داشت: غده‌ای سرطانی به نام اسرائیل بیش از 70 سال است که سرزمین فلسطین را به اشتغال خود در آورده است و با شهرک‌سازی در صدد تصاحب این مناطق و از خانه به در کردن ملت مظلوم و بسیار ستم‌کشیده فلسطین است.

امام جمعه شهر دانسفهان بیان کرد: ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت البته تا به امروز پاسخ‌های دندان‌شکنی به اشغال‌گران قدس داده‌اند؛ اما نیاز است اتحاد و انسجام بین مسلمانان زمینه ریشه‌کنی این غده بزرگ و دردناک سرطانی را فراهم کند.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که این غده سرطانی از صحنه روزگار باید محو شود و هر مسلمان اگر به اندازه یک سطل آب بر روی این غده بریزد زمینه نابودی این رژیم منحوس و شیطانی فراهم می‌آید.

انصاری تصریح کرد: تجاوز و به شهادت رساندن تعداد بی‌شماری انسان بی‌گناه، ارتکاب جنایات ضد حقوق بشری بسیار شدید مانند کشتار بزرگ صبرا و شتیلا و از میان بردن فرماندهان بزرگ اردوگاه مقاومت و حماسه‌سازان فلسطینی تنها گوشه‌ای از طغیان وحشی‌گری‌های این رژیم منحوس و پلید است که در سایه حمایت چند کشور و در رأس آمریکا به این دژخیمی‌ها دست می‌زند.

امام جمعه شهر دانسفهان به دور جدید مذاکره با گروه 1+5 بر سر موضوع هسته‌ای و ضرورت هوشیاری برابر توطئه‌های کثیف غرب و استکبار اشاره کرد و افزود: تیم ایرانی بی‌تردید با هوشمندی و ذکاوت بالا همواره در مسیر صیانت از دستاوردها و عزت ایران اسلامی کوشیده و اجازه گستاخی و اعمال فشار از جانب غرب و دشمنان را در هیچ مرحله‌ای نمی‌دهد.

انصاری ادامه داد: حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در هر دوره‌ای اثبات شده است اما این غرب است که با وجود این حجم از حسن نیت و خوش رفتاری جمهوری اسلامی باز در فکر توطئه و نقشه‌کشی جدید است که بی‌تردید ملت ایران همچنان مانند 35 سال گذشته از حقوق خویش دفاع و مراقبت می‌کند.

امام جمعه شهر دانسفهان از مسئولان برپایی ایام اعتکاف شهر دانسفهان و شرکت جوانان این شهر در فریضه مهم اعتکاف قدردانی کرده و خواستار استمرار این حرکات معنوی و انسان‌ساز به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان شد.

ارسال نظرات

آخرین اخبار