امام جمعه شال:

کدخبر: 27

امام جمعه شال گفت: اصل موجودیت اسرائیل مبارزه با اسلام است و این رژیم بانی تمام جنایت ها و اختلافات مذهبی و قومی و… علاوه بر سرکردگی آمریکا، در منطقه است.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر به نقل از صبح قزوین، حجت الاسلام سید هاشم موسوی شالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شال گفت: طاعت خدا سخت است؛ اگر بخواهیم در این ماههای استغفار به قرب الهی برسیم باید هوای نفس را کنار بگذاریم چرا که بهشت با سختی، و جهنم با امیال و راحتی گره خورده است؛ فلذا باید در مقابل نفس ایستاد تا به خدا نزدیک شد.
وی ادامه داد: اگر امیال نفسانی را کنار بگذاریم در زندگی رشد می کنیم، همانگونه که امیرالمومنین (ع) فرمودند:”هیچ طاعت الهی نیست مگر اینکه ناخوشایند است و هیچ معصیت الهی نیست مگر اینکه راحتی در آن باشد”. و در نهایت اگر بخواهیم خدا را اطاعت کنیم باید بر نفس غلبه کنیم و نتیجه نهایی آن در بهشت و جهنم مشخص خواهد شد.
این خطیب در ادامه به یوم النکبه اشاره کرد و ابراز داشت: اصل موجودیت اسرائیل مبارزه با اسلام است. و این رژیم بانی تمام جنایت ها و اختلافات مذهبی و قومی و… علاوه بر سرکردگی آمریکا، در منطقه است. سر منشا بهائیت و تکفیریت که نوک پیکان مبارزاتشان به اسلام ، خصوصا تشییع و وجود امام زمان (عج) ختم می شود اسرائیل است.
موسوی شالی به جایگاه اسرائیل در منطقه اشاره کرد و افزود: اسرائیل جایگاهی در منطقه برای خود ساخته است که علاوه بر مرزهای جغرافیایی، مرزهای اعتقادی و سنت های ملت ها و حتی به رسم الخط ملت ها نیز رحم نمی کنند. پیشرفت کشورهای اسلامی در حذف این غده سرطانی است.
وی با ابراز تاسف از فضای سیاسی خاورمیانه در حمایت از غده سرطانی گفت: اگر دولت های منطقه از حربه ی نفت استفاده کنند و صادرات نفت را قطع کنند اسرائیل را به زانو در خواهد آمد. اما متاسفانه نه تنها این سیاست در منطقه اجرا نمی شود بلکه پایگاه نظامی خیلی از کشورها در اختیار اسرائیل است. به هر حال باید بااسرائیل مبارزه شود تا این غده سرطانی از زمین حذف شود.

ارسال نظرات

آخرین اخبار