آقای استاندار و بعضی مدیران کل استانی از تمام ابزار خود برای تایید روحانی استفاده میکنند.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر؛ تاییدی که این روزها به تهدید برای جامعه بدل شده تاییدی که اگر به سرانجام برسد شاید دیگر خیلی چیزها به دست نیاوریم و از کف دهیم.

نمیدانم باید از کجا شروع کنم کلاف ذهنم به قدر در هم تنیده شده که سر این کلاف فقط با درست شدن وضعیت معیشتی و هزاران هزار مشکلات دیگر پیدا می‌شود.

مشکلاتی که یادگاری دو دوره گذشته بود و در این دولت با شعارهای سال 92 قرار بود 100 روزه حل شود و به سرانجام برسد.

نه تنها بعد گذشت 100 روز چیزی عوض نشد و ای کاش در این 4 سال هم چیزی تغییر نمیکرد ولی متاسفانه میبینیم که وضعیت از روز اول این دولت بدتر شد که بهتر نشد.

حال که تمام این مسائل به گوشه ای سر دهیم و بگذریم از تمام بی کفایتی ها از طرفداری های بی جا آن هم با ابزار قرار دادن بیت المال که نمیتوانیم بگذریم.

به نظر شما این درست است که یک استاندار در جلسات و همایش ها سخنرانی کند و کمتر زمان ممکن را به بحث موضوعی برنامه بپردازد و شاید 90 درصد وقت خود را به دفاع غیر منطقی و غیر آگاهانه از دولت اختصاص دهد؟

به اسم قهرمانان به کام دولت

در خاطر دارم که چندی پیش مراسمی برای تقدیر از قهرمانان ورزشی استان در سال های 93 و 94 برگزار شد که همان زمان برای بنده سوالاتی را پیش آورد که مجال طرح نداشتم و الان میخواهم که دوستان پاسخ گوی این شبهات باشند.

فریدون همتی استاندار قزوین که از سخنرانان اصلی این همایش بودند کمترین صحبت را برای تقدیر از قهرمانان به کار بردند.

استاندار که در همایش تقدیر از ورزشکار استانی شرکت کرده بود گویا این جلسه  را با دفاعیه دولت در خصوص برجام اشتباه گرفته بود.

مثلا جایی که باید در خصوص مشکلات ورزشکاران و قهرمانان استانی صحبت میکردند در مورد مشکلاتی که تحریم ها برای کشور به وجود آورده بود و منفعت برجام صحبت کردند.

آقای استاندار بعضی از ورزشکاران ملی ما به جای اینکه دغدغه پیشرفت در مسابقات جهانی را داشته باشند مشغول کار کردن در رستوران های استان هستند.

آقای همتی قهرمانان افتخار آفرین ما به جای اینکه در اردوهای تیمی شرکت کنند دنبال پول برای خرج بیمارستان و درمان مریضی والدین خود هستند.

استاندار عزیز آنهایی را که ما بعد از هر مدالی که کسب میکنند و نام استان را در کشور درخشان مینمایند به دفتر کار خود دعوت میکنیم و عکس یادگاری می‌اندازیم نیازی به این مراسمات ندارند آنها محتاج توجه هستند نه توجهی که دو روز بعد از کسب مدال پایان میپذیرد بلکه توجهی که در زمان سختی و فشار زندگی آن را لمس کنند.

از ورزشکاران بگذریم استاندار محترم سفره خالی کارگران قزوینی که جلوی در ورودی استانداری پهن شده بود را فراموش کردید؟ برجام برای آنها نان شد یا آب؟ پول وضیت یک دکتر شد یا پول دارو؟

قبول داریم که بخش هایی از برجام محرمانه است و آیندگان در خصوص آن تصمیم میگرند ولی آیا آیندگان به ما گله نمیکنند که چرا مشکلات زندگی قهرمانان ورزشی استان را ضربه فنی کرد و شما کاری نکردید؟آیا آیندگان به ما خورده نمیگیدند که سیر شدن شکم مردم مهتر بود یا قدم زدن با کری آیا رسیدگی به وضعیت سلامتی و معیشتی مردم مهم تر بود یا خرید آهن پاره هایی برای طبقه بالا جامعه؟

خیلی احتیاط کنیم که آیندگان ما را به اسم بی غیرت و بی بخار و خائن خطاب نکنند.

جناب آقای همتی به نظر شما این کار شروع تبلیغات زود هنگام برای دولت نیست؟

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار