با حضور جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء

کدخبر: 1559

با حضور سردار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء همایش "عزت دکترین اساسی انقلاب اسلامی" در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر ؛حامدحاجیلو با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری در مسجد جامع المهدی(عج) قزوین اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر سلسله نشست‌های بصیرتی با عنوان «تولد یک انقلاب» با سخنرانی اساتید و شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این همایش‌ها، نشست روشنگری « عزت، دکترین اساسی انقلاب اسلامی» است که با سخنرانی سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء همزمان با شانزدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری سلسله نشست‌های « تولد یک انقلاب» افزود: دومین همایش از سلسله نشست‌های دهه فجر موضوع رویش‌های انقلاب است که با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی مدیر مرکز اسلامی آفریقا و از دوستان نزدیک شیخ زکزاکی همزمان با هفدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

حاجیلو خاطرنشان کرد: « نقش مجلس در تحق فرایند انقلاب اسلامی» سومین نشستی است که با سخنرانی فرزاد جهان دبیر کنگره بین المللی علوم انسانی همزمان با بیستم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آخرین نشست از سلسله نشست‌های دهه فجر با سخنرانی آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با عنوان «خط ویژه امام (ره)» هم‌زمان با بیست و چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری سلسله نشست‌های « تولد یک انقلاب» تصریح کرد: در حاشیه این نشسست‌ها برنامه‌هایی جانبی مانند مسابقات کتابخوانی، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا و غیره برگزار می‌شود.

حاجیلو اظهار داشت: تمامی این نشست‌ها همزمان با نماز مغرب و عشا و در مسجد جامع المهدی (عج) مینودر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار