قزوین در گذشته ای نه چندان دور قطب صنعتی و کشاورزی بوده است و با نگاهی کارشناسی می توان به آن روزها بازگشت.

دکتر فاطمه محمدبیگی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار قزوین خبر به بیان ظرفیت های استان برای قرار گرفتن در مسیر رشد و بالندگی اشاره کرد و ادامه داد : اگر بخواهیم ظرفیت های غیرقابل انکار قزوین را شماره کنیم، خواهیم فهمید که جایگاه امروز شهر و استان قزوین اصلا در خور شان مردمان سختکوش این دیار نیست.

دبیر انجمن پزشکان استان قزوین در ادامه به بیان این ظرفیت ها پرداخت و گفت : قزوین در گذشته ای نه چندان دور قطب صنعتی و کشاورزی بوده است و با نگاهی کارشناسی می توان به آن روزها بازگشت. ضمن اینکه با وجود مراکز علمی و تحقیقاتی فراوانِ گسترده در استان، قابلیت تبدیل به قطب علمی و فناوری، حتی جذب نخبگان خارج از کشور را نیز داریم.

دبیر و عضو شورای مرکزی خواهران سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد : قزوین، بلحاظ قابلیت های گردشگری نیز مظلوم واقع شده است و علی رغم دارا بودن بیشترین آثار تاریخی و اقلیمی کشور کمترین درآمد ما از توریسم داخلی و خارجی است.

دکتر محمدبیگی اشاره ای نیز به ظرفیت تولید گیاهان دارویی در استان کرد و گفت : بی شک قزوین یکی از استان های پیشرو در تولید گیاهان دارویی است که خلاء داشتن پژوهشکده ملی گیاهان دارویی بشدت احساس می شود.

عضو انجمن روماتیسم ستون فقرات ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور خود در لیست اصولگرایان استان نیز گفت : همانطور که سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان نیز پیش تر گفته اند، در روزهای آینده لیست اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد و بنده نیز خود را ملزم به تمکین از تصمیات جبهه متحد اصولگرایان می دانم.

ارسال نظرات

آخرین اخبار