نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

کدخبر: 1401

رجب رحمانی، 22 ماه مذاکره از سوی آمریکا با ایران را وقت کشی این دولت جهانخوار دانست و اظهار داشت: آمریکا در پی بهانه گیری بود چرا که می دانست ما بر مبنای فتوای مقام معظم رهبری بدنبال ساخت وتولید سلاح کشتار جمعی چه شیمیائی و چه اتمی نمی رویم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار قزوین خبر؛ با بیان اینکه ممنوعیت مذاکره با امریکا در موضوعاتی دیگر غیر از موضوع هسته ای از سوی مقام معظم رهبری نشان از درایت و تدبیر خاص ایشان دارد افزود: معظم له به خوبی ماهیت استکباری و استبدادی آمریکا را می شناسند و نسبت به عمق جنایات امریکا در جهان واقف اند، لذا جهت جلوگیری از نفوذ آمریکا به داخل کشور اجازه هر گونه مذاکره در موضوعات دیگر را ندادند.

رجب رحمانی، 22 ماه مذاکره از سوی آمریکا با ایران را وقت کشی این دولت جهانخوار دانست و اظهار داشت: آمریکا در پی بهانه گیری بود چرا که می دانست ما بر مبنای فتوای مقام معظم رهبری بدنبال ساخت وتولید سلاح کشتار جمعی چه شیمیائی و چه اتمی نمی رویم.

نماینده  مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی به صادق نبودن آمریکا و همپیمانش درادعاهایشان اشاره کرد و افزود: در حالی که خودشان زرادخانه های بمب اتمی دارند، ساخت بمب اتم را برای ضربه زدن به ما بهانه کردند آنهم در حالی که می دانستند فتوای رهبری تا چه میزان برای ما ارزشمند است و هیچ کس در ایران بر اساس این فتوا بدنبال استفاده غیر متعارف از انرژی هسته ائی نیست.

وی با اشاره به اینکه ضروری است در برابر نفوذ چنین دشمن جنایتکار و پلیدی ایستاد، گفت: این کشور در هر جائی پایش را گذاشته آنجا را به فساد و تباهی کشیده است، نمونه هایش در جهان زیاد است. لیبی،عراق، افغانستان،سوریه یمن و بسیاری جاهای دیگر که در نتیجه سیاستهای این دولت استکباری نابود شده اند.

رحمانی افزود: هم باید در برابر آمریکا ایستادگی کرد و هم اجازه نداد در امور داخلی مان دخالت کند. این روزها قدرت موشکی مان را به رخ دنیا کشیدیم.این اصل درستی است. آنها می خواهند ما همین را نداشته باشیم تا نتوانیم از خودمان دربرابر تهاجماتشان دفاع کنیم ولی به حول و قوه الهی به آنها تو دهنی سختی خواهیم زد.

نماینده مردم تاکستان وحدت را ضرورت مقابله با نفوذ آمریکا دانست و اظهار داشت: باید در برابر دشمنی های آمریکای جنایتکار با وحدت در پشت سر ولایت حرکت کنیم و اجازه ندهیم که پروژه نفوذ آمریکا اجرائی شود چرا که او همچنان شیطان بزرگ است و هر لحظه هم بر شیطنت خود می افزاید. کسانی هم که فکر می کنند با این شیطان می توان دست داد سخت در اشتباهند چون جزتباهی برای ما چیز دیگری نمی خواهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه برجام را یکی از منافذ اصلی آمریکا برای نفوذ در مقطع فعلی برشمرد و گفت:متاسفانه برجام دارای ابهاماتی است که اگر به آنها توجه نشود و با دقت از آنها مواظبت نکرد، از همان جا آمریکا نفوذ خواهد کرد، چرا که آن را بمثابه بستری برای نفوذ می بیند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از استراتژیهایی که آمریکا برای نفوذ دنبال می کند، تداوم مذاکره به بهانه های مختلف است. ایجاد  ارتباط دائم با شیطان بمرور زمان قبح این دشمنی را از بین خواهد برد پس باید در این ناحیه هم مواظب بود و جلوی هرگونه مذاکره در زمینه های گوناگون را گرفت.

رحمانی خود اتکائی و استقلال اقتصادی را از جمله راههای دانست که جلوی نفوذ آمریکا را خواهد گرفت و در تشریح این مسئله افزود: ما در داخل کشور بالقوه پتانسیلهای عظیمی چه در زمینه منابع طبیعی و چه در بخش نیروی انسانی داریم که لازم است با مدیریت صحیح و اصلاح ساختار اقتصادی کشور بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی این امکانات را به بالفعل تبدیل کنیم، اگر این اتفاق بیافتد شاهد پویائی و رشد کشور خواهیم بود، در غیر اینصورت عزت و استقلال خود را از دست خواهیم داد. 

ارسال نظرات

آخرین اخبار