معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین:

کدخبر: 114

معاون تهذیب حوزه علمیه استانه قزوین بیان کرد: امروزه فقط سر و صدای استکبار به گوش می رسد و مستکبرین هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش قزوین خبر به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز درنشست هم اندیشی کارکنان سپاه صاحب الامر(عج) که در حسینیه شهید مطهری برگزارشد، گفت: امروز از دنیای استکبار چیزی باقی نمانده و فقط سر و صدایش هست اگر مومنین مستحکم و با ایمان باشند هیچ مستکبری مثل امریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند مگر اینکه وحشت بر دل مومنین بیافرازد.

وی با اشاره به اینکه مستکبرین هدایت پذیر نیستند افزود: وجود مستکبرین تحت سلطه شیاطین است  مستکبرین با گوشت خوک و شراب بزرگ شده‌اند و قابل هدایت نیستند.

عباسی ابراز کرد: انسان باید موضعش را روشن کند که آیا در صف مومنین است یا در صف سیاه شیاطین قرار دارد.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه همه کارها منسوب به خدا است ابراز کرد: مومنان اگر در همه کارها به خدا توکل کنند و همه کارها را منسوب به خدا بدانند در هرکاری موفق می‌شوند.

عباسی اضافه کرد: براي نيل به خداشناسي بايد راه دل راشناخت و یاد خدادل آدمي را آرام مي‌كند خدا از راه دل وارد قلب انسان می‌شود و اگر رعب و وحشت به دل انسان بیقتد خدا در آن راه پیدا نمی‌کند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در احکام دین نباید به دنبال آسان بودن احکام و وظایف دینی برویم باید با جدیت احکام و تکالیف الهی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: اگر اعتماد به نفس از لشگر یا سپاهی گرفته شود آن لشگر دیگر عزم جنگیدن را از دست می‌دهد و وحشت در دل آنها تسلط پیدا می‌کند.

مدرس حوزه و دانشگاه در ادامه سخنانش افزود: هیچ کس فکر نمی‌کرد که غزه این منطقه کوچک و بدون سلاح بتواند اسرائیل را شکست دهد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی، بی‌دین داعش به زودی نابود خواهند شد چون ریشه ندارند و هر چیزی بدون ریشه باشد پابرجا نمی ماند.

عباسی درپایان با بیان اینکه آدمی بدون بصیرت نمی‌تواند از حوادث خوب و بد عبرت بگیرد گفت: هر داستانی با هر اتفاقی که در این جهان می‌افتد صاحبان اندیشه باید از این حوادث عبرت بگیرند.

ارسال نظرات

آخرین اخبار