جک قطعنامه جهانی هنگامی خنده دار می شود که باید بدانید بنا بر ادعای دیان علائی، نمایندۀ جامعۀ جهانی بهائی در سازمان ملل متحد در ژنو اکنون فقط هفت بهائی در یمن زندانی هستند که از محل نگهداری بیشتر آنها اطلاعی در دست نیست و یک نفر از آنها حدوداً ۴ سال است که به دلیل به تعویق افتادن مکرر دادگاه هنوز در بازداشت به سر می‌برد.

سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه‌ای خواستار پایان دادن به آزار و اذیت بهائیان در یمن و آزادی همه بهائیان زندانی در این کشور شد!  

 

بنا بر این گزارش این قطعنامه با نام «حقوق بشر، همکاری‌های فنی و توانمندسازی در یمن» که توسط کشور مصر و از طرف کشورهای عربی نوشته شده، روز جمعه ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ به اتفاق آرا در شورای حقوق بشر به تصویب رسید. 

به گزارش خبرنگار ما، جک این قطعنامه جهانی هنگامی خنده دار می شود که باید بدانید بنا بر ادعای دیان علائی، نمایندۀ جامعۀ جهانی بهائی در سازمان ملل متحد در ژنو اکنون فقط هفت بهائی در یمن زندانی هستند که از محل نگهداری بیشتر آنها اطلاعی در دست نیست و یک نفر از آنها حدوداً ۴ سال است که به دلیل به تعویق افتادن مکرر دادگاه هنوز در بازداشت به سر می‌برد. 

 

این همه حمایت از یک دین دست ساخته انگلیس و صهیونیستها در حالی لکه ننگی بر دامن سازمان ملل نشانده است که بیش از دوسال است کل مردم یمن با یک جنگ تمام عیار از سوی عربستان مواجه هستند و سازمان ملل تاکنون سعی جدی برای خاتمه دادن به این جنگ انجام نداده است و در عوض با فشار لابی صهیونیستی آمریکایی یک قطعنامه برای تنها 7 نفر صادر می شود که معلوم نیست اصلا صحت داشته باشد؟!

و سنگ تمام حمایت سازمان جنایتکار ملل آنجایی خود نمایی می کند که این قطعنامه، یک گروه از کارشناسان بین‌المللی و منطقه‌ای را مأمور دیدبانی و گزارش وضعیت حقوق بشر در یمن کرده است. این گروه وظیفه دارد بررسی جامع در زمینۀ تمامی موارد احتمالی نقض حقوق بشر بین‌المللی در این کشور به عمل آورد!؟

ارسال نظرات

آخرین اخبار