مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین:

کدخبر: 65

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در صدد هستیم با همکاری صندوق بیمه کشاورزی همه دام و محصولات کشاورزی را بیمه کنیم.

به گزارش قزوین خبر به نقل از فارس، هدایت صفری ظهر امروز در دیدار رئیس صندوق بیمه بانک کشاورزی استان قزوین بیان داشت: به همت کمیته امداد امام خمینی طیف وسیعی از جامعه هدف به خودکفایی رسیدند، البته رویکرد کمیته امداد امام خمینی در دهه چهارم فعالیت خویش توانمندسازی جامعه هدف است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی به دنبال این است که به جای ماهی دادن ماهیگیری را آموزش دهد و فرهنگ کار و تلاش را در خانواده نهادینه کند که خدای سبحان را شاکریم در این زمینه و حوزه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اضافه کرد: پیش از این شاید مردم نسبت به فعالیت‌های امداد آشنایی چندانی نداشته و از فعالیت‌های توانمندسازی امداد آگاهی چندانی نداشتند، ولی با برگزاری همایش‌های مختلف و اطلاع‌رسانی در حوزه رسانه‌ها و عموم جامعه، اقشار مختلف با خدمات امداد آشنا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمیته امداد کارکردهای بسیار اثرگذاری دارد که در حوزه اشتغال و پرداخت وام توانسته‌ایم با تعامل با بانک‌ها، حمایت‌های خوبی از مددجویان داشته باشیم.

صفری یادآور شد: در مجموعه مددجویان امداد 20 هزار دام دارند که سه هزار دام سنگین و 17 هزار دام سبک است.

وی در پایان تصریح کرد: در صدد هستیم با همکاری صندوق بیمه کشاورزی همه دام و محصولات کشاورزی را بیمه کنیم.

ارسال نظرات

آخرین اخبار