مدیر عامل آپادانا سرام:

کدخبر: 389

مجتبی شیرآلی گفت: هدف آپادانا سرام رهبری بازار ایران تا پایان سال 94 و بازار منطقه تا انتهای 2016 است.

به گزارش سرویس اقتصادی قزوین خبر؛ مجتبی شیرآلی، مدیر عامل جدید شرکت آپادانا سرام در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به تولد دوباره این شرکت، بیان کرد: برنامه ها و اصلاحات جدید، چندین اتفاق تازه را در آپادانا سرام ایجاد کرده است، پرداخت بدهی ها، بار اقتصادی این شرکت را برای ادامه مسیر سبک کرده است؛ امروز با روش های ممکن همچون کمک سهام داران، موفق به تسویه یک بانک از چهار بانک طلبکار شده ایم و امید است که با این روند بدهی های سه بانک دیگر را نیز به زودی پرداخت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این شرکت به زودی نخستین حرف را در کشور خواهد زد، گفت: امروز ما تک تک مهندسینی را که به سادگی خانه خود، آپادانا سرام را ترک کرده و به ایتالیا رفته بودند، برگرداندیم، علاوه بر آن جهت پیشرفت هرچه بیش تر در کیفیت طرح های کاشی و سرامیک ها از هنرمندان فارغ التحصیل از ایتالیا و هم چنین بازنشستگان خبره رشته هنر دعوت به عمل آورده ایم که در ادامه نیز از نیروهای جوان و نخبه رشته هنر نیز استفاده خواهیم کرد.

DSC_0127

شیرآلی روز سوم خرداد را مصادف با نمایش تغییرات جدید آپادانا سرام دانست و اظهار داشت: امروز با فروش مناسب و اندوخته مالی، موفق به رفع مشکلات قطعات یدکی شرکت شده ایم و هم زمان با روز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال آتی، شاهد تحولات عظیم شرکت خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت آپادانا سرام اعلام کرد: این شرکت به هیچ وجه بازارهای بی کیفیت را هدف قرار نمی دهد چرا که آپادان سرام  تولید جنس نامرغوب نخواهد داشت؛ امروز هدف این کارخانه نفوذ به بازارهایی است که خواهان کاشی های مدرن و باکیفیت هستند که تعامل و بهبود روابط با شرکت های ایتالیایی کمک کننده در این راستا خواهد بود.

رییس سابق مرکز قلب تهران نیروی کار شرکت را در آینده ی نزدیک، بالغ بر 10 هزار نفر دانست و توضیح داد: اگر ظرفیت کارخانه به 20 میلیون متر مربع برسد، آن زمان دو هزار نیروی کار مستقیم و هشت هزار نیروی غیر مستقیم خواهیم داشت که در اینصورت به راحتی می توان ادعا کرد که این شرکت برای مردم است چرا که اگر برای هر یک از 10 هزار نفر نیروی کار، حداقل سه فرد تحت پوشش را فرض کنیم، 40 هزار نفر در استان از این شرکت رزق خواهند داشت.

DSC_0129

وی این شرکت را رهبر بازار ایران تا پایان سال 94 و بازار منطقه تا انتهای 2016 خواند و تشریح کرد: با برنامه ریزی هایی که داشته ایم، در آینده ای نزدیک قدرت نفوذ در بازاهایی چون قطر و عمارات را که امروز کاشی و سرامیک خود را از ایتالیا تامین می کنند، بدست خواهیم آورد و در طراحی، قیمت و کیفیت به رقابت خواهیم پرداخت.

مجتبی شیرآلی ضمن اشاره به استفاده از نیروهای جوان دانشگاهی تصریح کرد: آپادانا بیش از آنکه درصدد جذب نیروی کارگر یدی باشد نیازمند تکنسین و مهندسین تحصیلکرده است و 60 درصد از نیروهای کار را همین نخبگان دانشگاهی تشکیل خواهند داد.

این مسوول در پایان با بیان شعار تازه آپادانا سرام، با عنوان "بانگی نو" اذعان داشت: پنجم اسفند ماه، همایشی با شعار "بانگی نو" و با دعوت از سفارت خانه ها، شرکت های بین المللی، صادرکننده ها و واردکنندگان اصلی کاشی و سرامیک کشور در تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

  • محمد رضا قاسمی 0 0 پاسخ

    با سلام و احترام کارخانه اپادانا اجناس با کیفیت و مرغوبی دارد ولی طرح های ان قدیمی شده مثل طرح توپاز ک در زمان خودش طرح عالی داشت و فقط برند لیا اینطور است و قیمت ان هم برای مناطق دیگر کشور تند است با تشکر

ارسال نظرات

آخرین اخبار