مسوول کانون یاس های آسمانی گفت:

کدخبر: 146

قدسیه فیاضی با تاکید براینکه فتنه با حماسه 9 دی به پایان نرسیده است گفت: دشمن با تحقق نیافتن اهدافش در نظام جمهوری اسلامی، درصدد بهره جویی از طرق دیگر برای نیل به اهداف خود است که تحریم و جنگ اقتصادی را می توان یکی از آن طریق دانست.

مسوول کانون یاس های آسمانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سرویس اجتماعی قزوین خبر گفت: طرح دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، که از طریق سفارت های اروپایی و سناتور امریکا، "مک کین" انجام شد ریشه جریان فتنه سال 88 را تشکیل می دهد.

قدسیه فیاضی  با اشاره به انتخاب رنگ سبز توسط فتنه گران بیان داشت: سران فتنه با انتخاب رنگ خاصی برای جریان خود و با حمایت دشمن، در صدد الگو برداری از انقلاب های رنگی و ایجاد مقاصد خود در کشور بودند.

وی ادامه داد: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در اول فروردین همان سال و سه ماه مانده به آغاز انتخابات 88 با سخنرانی در جوار حرم مطهر امام رضا ( علیه السلام) هشدارهایی در زمینه دخالت دشمن در انتخابات بیان فرمودند.

این کارشناس الهیات در بیان ضربات فتنه 88 به جمهوری اسلامی اظهار داشت: با توجه به جایگاه ممتاز ایران درزمینه فن آوری هسته ای در آستانه انتخابات 88 و درخواست جدی امریکا و اروپا جهت ارائه مذاکرات 1+5 و قبول شرایط جمهوری اسلامی؛ ایجاد فتنه و تحریم های اقتصادی لطمه های بزرگی بوجود آورد.

فیاضی حضور 85 درصدی مردم در انتخابات را در آغاز دهه چهارم حیات نظام جمهوری اسلامی، عاملی برای طمع هرچه بیشتر دشمن در نظام و ایجاد فتنه دانست و اذعان داشت: نا آگاهی و عدم توجه مردم به ویژه همراه شدن بعضی از خواص با جریان فتنه موجب مخلوط شدن هرچه بیشتر حق و باطل و عدم تشخیص حق در غبار فتنه شد.

این دبیر بازنشسته ملاک قرار دادن خواص توسط عامه ی مردم را زمینه ای برای ایجاد گمراهی برشمرد و ابراز داشت: همانطور که در جریان 88 شاهد بودیم، خواص هم می توانند دچار انحراف و اشتباه شوند پس تنها چراغ هدایت مردم امام است و تبعیت از ولایت فقیه در عصر غیبت و ملاک قرار دادن ایشان می تواند تنها عاملی برای جلوگیری از لغزش ها باشد.

مسوول کانون یاس های آسمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: دعوا راه انداختن و مضطرب کردن مردم، ایجاد تلاطم و گرفتن آرامش عمومی و ثبات ملت، تلخ کردن کام مردم پس از شادی بزرگ مشارکت در انتخابات و ایجاد اختلافات و جنگ داخلی از جمله خسارات اجتماعی فتنه 88 است که مقام رهبری تحت عنوان " گناه نابخشودنی" بیان کردند.

وی با تاکید براینکه فتنه با حماسه 9 دی به پایان نرسیده است گفت: دشمن با تحقق نیافتن اهدافش در نظام جمهوری اسلامی درصدد بهره جویی از طرق دیگر برای نیل به اهداف خود است که تحریم و جنگ اقتصادی را می توان یکی از آن طریق دانست که رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی زمینه پیروزی را ایجاد خواهد کرد.

این بازنشسته آموزش و پرورش با استناد به جمله رهبری مبنی بر " حرکت 9 دی بود که مردم آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند، لذا حاشیه 9 دی در تاریخ یک حادثه ماندنی است. این حاشیه شبیه حوادث انقلاب است." بیان کرد: افزایش بصیرت دینی مردم، آشکارسازی ماهیت فتنه با استراتژی جنگ نرم و جداسازی افراد داخل نظام و منافقین ضد انقلاب از ثمرات حماسه عظیم و مردمی 9 دی است.

فیاضی در پایان، بصیرت افزایی جوانان در شناخت حق و باطل را یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از ایجاد جریان های انحرافی دانست و تصریح کرد: مطالعه کتب بزرگانی چون استاد شهید مطهری، آیت الله مصباح، آیت الله سبحانی و دیگر عالمان، تبعیت از ولایت فقیه و آشنایی با دیدگاه امام ( ره) و افزایش معنویت و ارتباط گیری با امام عصر ( عج) از جمله راهکارهای افزایش بصیرت در قشر جوان جامعه می باشد.

  • حرف تو 0 0 پاسخ

    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " تحریم اقتصادی؛ فتنه تازه دشمن "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/38069
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام علی (علیه‌السّلام): لغزش دوست خود را برای زمان یورش دشمنت تحمّل کن."
    یا علی

ارسال نظرات

آخرین اخبار