آیت‌الله باریک‌بین:

کدخبر: 63

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین با بیان اینکه آتش‌نشانان در حادثه آتش‌سوزی اخیر قزوین خوش درخشیدند، گفت: اگر تلاش آتش‌نشانان فداکار نبود، ابعاد آتش گسترش یافته و موجب وارد آمدن خسارت زیادی به مردم می‌شد.

به گزارش قزوین خبر به نقل از فارس، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش‌نشانی قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: آتش‌نشانان استان در حوادث مختلف با به خطر انداختن جان خود به یاری آسیب‌دیدگان می‌شتابند که جای قدردانی است.

وی خطاب به آتش‌نشانان افزود: با شغلی که با بصیرت و آگاهی کامل انتخاب کرده‌اید، رسالت خطیری برعهده شما قرار گرفته است و باید با همت و تلاش مضاعف در شرایط بحرانی و بروز حوادث به مردم خدمت کنید.

امام جمعه قزوین با اشاره به تلاش فراوان آتش‌نشانان در مهار آتش‌‌سوزی انبار روغن عنوان کرد: در این حادثه مسئولان استان با فداکاری آتش‌نشانان و با مدیریت دقیق اجازه گسترش آتش را نداده و موفق به مهار آن شدند.

باریک‌بین تصریح کرد: اگر تلاش آتش‌نشانان فداکار نبود، ابعاد آتش گسترش یافته و موجب وارد آمدن خسارت زیادی به مردم می‌شد.

وی گفت: بافت‌ قسمت‌های مختلف شهر قزوین به ویژه بافت سنتی و جنوب شهر آن به لحاظ شهرسازی ایرادات زیادی دارد، به گونه‌ای که در بسیاری از موارد این امر موجب بروز مشکلاتی در ارائه خدمات به مردم در شرایط بحرانی شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از مجموعه مدیریت شهری انتظار می‌رود با اجرای طرح‌های عمرانی که منجر به بازسازی مناطق جنوب شهر قزوین شده و تعریض خیابان‌ها و کوچه‌ها را به دنبال دارد، شرایط لازم برای ارائه خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان در مواقع بحرانی را فراهم کنند.

باریک‌بین با انتقاد از استقرار انبارهای مواد مختلف در نزدیکی محل سکونت مردم ابراز کرد: بیشتر انبارهای قسمت جنوب شهر قزوین به ویژه در محدوده بازار قزوین در نزدیکی محل سکونت مردم قرار گرفته که به دلیل نامناسب بودن محل استقرار آن‌ها از مسئولان امر انتظار می‌رود برای جابجایی این انبارها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: همه انسان‌ها در آخرت نیز با بحران‌هایی روبرو هستند، بنابر این باید تلاش کنیم با انجام اعمال صالح در دنیا، آخرت خوبی را برای خود رقم بزنیم.

در این دیدار علی محمد آهنی مدیرکل بحران استانداری قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین و سیدعلی شفیعی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین هر یک گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در حادثه آتش‌سوزی اخیر در یکی از انبارهای روغن قزوین ارائه دادند.

ارسال نظرات

آخرین اخبار