مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

کدخبر: 56

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین گفت: باید مدل‌هایی را تهیه کنیم که جذاب باشد و با مد، سلایق، سن و شخصیت افراد همخوانی داشته باشد در این صورت شاید بتوانیم پاسخگوی مطالبات دختران جوان امروز باشیم.

به گزارش قزوین خبر به نقل از فارس، طاهره بیگم سیدی پیش از ظهر امروز در بازدید از از دوره آموزشی مد و لباس قزوین اظهار داشت: به منظور حفظ و تقویت فرهنگ دینی، ارج نهادن، تبیین و ترویج الگوهای بومی و نیز در جهت ترغیب بانوان خیاط به پرهیز از استفاده الگوهای بیگانه، دوره طراحی مد و لباس با هدف توسعه پوشش اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره سعی شده است که آموزش خلاقیت، نوآوری در مد و لباس ایرانی مطابق با موازین اسلامی، هویت و فرهنگ ایرانی به طراحان ارائه شود و این دوره بیشتر از هنری بودن بار ارزشی دارد.

سیدی افزود: آسیب فرهنگ عفاف و حجاب جدی است و امروزه موضوع بدحجابی برای جوانان ما یک تهدید محسوب می‌شود.

وی با بیان این مطلب که ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم در ادامه افزود: مبانی اسلامی را باید عملی به فرزندانمان بیاموزیم لذا در این موضوع مهم باید مدل‌هایی را تهیه کنیم که جذاب باشد و با مد، سلایق، سن و شخصیت افراد همخوانی داشته باشد در این صورت شاید بتوانیم پاسخگوی مطالبات دختران جوان امروز باشیم.

ارسال نظرات

آخرین اخبار