نماینده مردم قزوین در مجلس:

کدخبر: 54

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در بحث گردشگری در استان قزوین کم کاری شده است.

به گزارش قزوین خبر از قزوین داوود محمدی شنبه شب در نشست خبری اظهار داشت: خط ریلی شرق به غرب استان قزوین بسیار ضعیف است و به همین دلیل این فکر به نظر رسید که از ظرفیت رئیس مجلس شورای اسلامی و نیز نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی استفاده شود و خط آهن قزوین به قم را احداث کنیم.

وی ادامه داد: احداث این خط آهن هم توجیه اقتصادی دارد و هم وزیر با انجام این پروژه موافق است و قرار است جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان قزوین و قم و وزیر و معاونان وی و نیز رئیس مجلس در این خصوص برگزار شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در بحث کشاورزی از جهت‌های آب، خسارات، آفت‌ها و سایر موارد دچار مشکلات حاد هستیم که امیدواریم مشکلات آب با احداث سه سد تا حدودی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئله کمبود آب استان قزوین مهم است و حتما باید حرکت جدی در این خصوص انجام دهیم که در این زمینه مردم هم باید کمک کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در استان قزوین باید سالانه 660 میلیون ساعت کار بکنیم که تنها 48 میلیون ساعت کار می‌کنیم، از طرفی آمار مصرف هم در کشور دو برابر کشور چین با آن همه جمعیت است.

محمدی گفت: ما در یک مبارزه اقتصادی هستیم و در مبارزه اقتصادی علاوه بر اینکه مسئولان باید مدیریت جهادی داشته باشند باید مردم هم عزم ملی داشته باشند تا بتوان گام‌هایی در این عرصه برداشت.

وی در خصوص استقرار ادارات در قزوین عنوان کرد: در مرکز استان برخی از ادارات را نداشتیم که توانستیم اداره کل اسناد و کتابخانه‌ها، نمایندگی وزارت امور خارجه، یک شعبه دیگر تامین اجتماعی و اداره راه و شهرسازی را مستقر کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات مربوط به جامعه کارگری بر دو اساس رفع مشکلات و پیشگیری آنها است که در این زمینه شاید بیش از 10 جلسه با وزیر و با معاونان وی داشته‌ام و در اختصاص بودجه هم سعی شده است که برای تامین منابع مالی کارگران بودجه تخصیص داده شود و اخیرا هم سخنگوی دولت نامه‌ای به تامین اجتماعی نوشت که پرداخت مطالبات به کارگران بلامانع است.

وی با بیان اینکه در راستای وظیفه اصلی نمایندگی طراح 51 قانون در مجلس بوده‌ام که حدود 20 قانون جزء قوانینی بود که آثار مستقیم و کلیدی داشته است، خاطرنشان کرد: گام‌های خوبی در حوزه مدیریت شهری برداشته شده است و توانسته‌ایم سرمایه‌گذاران را در این حوزه به خوبی ورود دهیم.

وی گفت: در بحث گردشگری در استان کم کاری شده است به طوری که مناطق گردشگری بسیاری در قزوین داریم ولی متاسفانه در برخی اوقات شاهد این هستیم که حتی خود مردم قزوین هم از این جاذبه‌ها مطلع نیستند.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: متاسفانه سیستم اداری کشور سنجشی برای اندازه‌گیری فعالیت‌ها ندارد و خط کشی برای ارزیابی اقدامات نداریم.

ارسال نظرات

آخرین اخبار