به همت موسسه حمایتی پناه کوکان کار :

کدخبر: 442

این نمایشگاه با هدف افزایش اعتماد به نفس، ایجاد انگیزه، خود باوری و آشنا کردن کودکان با دنیای هنر و نقاشی برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر؛ اولین نمایشگاه نقاشی کوکان کار به همت موسسه پشتیبان آن تحت عنوان "پناه کودکان کار " از تاریخ 10 لغایت 14 اسفند ماه  در فرهنگسرای بانو واقع در پارک هشت بهشت برگزار شد.

ابیوردی از اعضای موسسه، طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار قزوین خبر؛ بیانکرد: این نمایشگاه با هدف افزایش اعتماد به نفس، ایجاد انگیزه، خود باوری و آشنا کردن کودکان با دنیای هنر و نقاشی برگزار شد. این کودکان با دیدن این نمایشگاه به ارزشمند بودن کارهایشان پی می برند و زمانیکه با استقبال مردم روبه رو می شوند، روحیه خودباوری و توانمند بودن در آن ها شکوفا می شود.

IMG_20150304_173952

وی معرفی موسسه پناه کودکان کار و جذب داوطلبان و حامیان مالی را از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه دانست و اذعان داشت: کودکان با نقاشی کردن حرف های ناگفته ی خود رابیان می کنند. بنابراین بهترین راه شناخت روحیات و درون کودکان تحلیل نقاشی ها ی آن ها است.

ابیوردی تصریح کرد: این آثار با محوریت مسائل اجتماعی، تخیلی و آیین های سنتی و با استفاده از تکنیک هایی چون آبرنگ، گواش، پاستل و کلاژ  طراحی شده است.

IMG_20150304_174013 (1)

عضو موسسه حمایتی پناه کودکان در ادامه گفت: حدود 70 اثر از آثار نمایشگاه به کودکان  5 تا 15 سال اختصاص دارد که  بیشتر این نقاشی ها به فروش رفته است.

ابیوردی ابراز داشت: میزان استقبال مردم از نمایشگاه دور از انتظار بود، مردم با خرید آثار و عضو شدن در این مجموعه، حمایت همه جانبه خود را که موجب دلگرمی اعضای موسسه است نشان دادند.

در پایان ذکر این مطلب ضروری است که هزینه های فروش این آثار به نفع موسسه و کودکان است.

 

انتهای پیام / 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار