مدیر مرکز دیجیتال کاسپین:

کدخبر: 344

پور ایمانی گفت: فضای مجازی به عنوان یک فضای نوین، نقطه عطفی است تا بتوانیم انقلاب اسلامی، مبانی و اهدافش را به جهانیان ارائه کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر به نقل از روابط عمومی مرکز دیجیتال استان قزوین، سعید پورایمانی مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین ضمن دعوت از فعالان سایبری برای حضور پرشور در این حماسه بزرگ سیاسی خاطرنشان کرد:  فعالان فضای مجازی و دیجیتال استان قزوین، هنرمندان و متخصصین رسانه‌های دیجیتال، وب‌ سایت‌ها، تولیدکنندگان و بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای، تولیدکنندگان انیمیشن و نرم افزار در کنار سایر اقشار و اصناف امسال هم مانند سال‌های گذشته با افتخار، بزرگترین جشن ملی، پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی و با حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی، هر ساله شاهد گسترش کاربرد فضای مجازی در سبک زندگی هستیم به طوری که امروزه در سبد فرهنگی خانواده‌ها ابزارهای مربوط به فضای مجازی و رسانه‌های مدرن به‌وفور مشاهده می‌شود.

مدیر مرکز دیجیتال استان افزود:  با توجه به قرار گرفتن در عصر تکنولوژی و تبلیغات گسترده‌ دشمنان علیه ایران در فضای مجازی، فعالان فضای سایبر نقش اساسی در محقق شدن اهداف انقلاب اسلامی در این زمینه و انتقال آن به جهانیان بر عهده دارند، چرا که این فضا می تواند گامی موثر در تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان شود.

وی تاکید کرد: علی رغم تلاش های دشمنان در فضای مجازی برای سرکوب کردن حضور ملت همیشه در صحنه در این حماسه بزرگ، جوانان و فعالان دیجیتال استان قزوین آگاهانه در برابر این جنگ نرم ایستاده‌اند و از این فضا به عنوان سلاح کاربردی استفاده می‌کنند.

پور ایمانی ادامه داد: فضای مجازی به عنوان یک فضای نوین، نقطه عطفی است تا بتوانیم انقلاب اسلامی، مبانی و اهدافش را به جهانیان ارائه کنیم.

وی  خاطرنشان کرد: فعالان انقلابی فضای مجازی استان در این روز ضمن حضور در عرصه، با انعکاس زوایای مختلف و زیبایی‌های وصف‌ناشدنی حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، بار دیگر اثبات کنند که فضای مجازی نیز مانند جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و عرصه‌های گوناگون پیشرفت ایران اسلامی، آوردگاه حضور خط‌شکنانی است که جهان در برابر اراده پولادین آنها همواره سر تعظیم فرود آورده است.

 

پایان پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار