شعار سال 88 دشمنان

کدخبر: 155

یک کارشناس مذهبی گفت: دشمنان از قبل پیش بینی کرده بودند که اگر انتخابات به نفعشان نبود از واژه هایی چون، تقلب و دورغ برای اغتشاش استفاده کرده و انتخابات را به سطح خیابان ها بکشانند.

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر؛ یک کارشناس مذهبی ریشه های فتنه 88 را به سال ها قبل و پس از قطع نامه معروف 598 نسبت داد و تشریح کرد: دشمن زمانی که به شکست ناپذیری جمهوری اسلامی، مقاومت ها و رشادت های دلیرانه جونان این سرزمین پی برد، از جنگ نظامی ناامید شد و پس از همان قطع نامه 598 اقدام به جنگ فرهنگی و آسیب زایی در ملت ایران کرد.

طاهره علی اکبر بیک ادامه داد: استکبار به خوبی می دانست که برای ایجاد تفرقه انگیزی میان ملت مسلمان ایران می بایست ایجاد غبار کند و با ترکیب حق و باطل، دو گروه مومن را رو در روی هم قرار داده تا به اهداف شوم خود دست یابد.

این مدرس ریاضی عدم دشمن شناسی از سوی مردم و سطحی نگری مبانی سیاسی را از نقطه ضعف های ملت دانست و توضیح داد: دشمن داخلی و خارجی با سوء استفاده از این خلاء های فکری و دانه پاشی های ماهرانه به خصوص در زمینه فرهنگی در راستای فتح سرزمین فکری ملت جلو آمد.

علی اکبر بیک با اشاره به شعار معروف دولت انگلیس مبنی بر اینکه " تفرقه بینداز و حکومت کن" بیان داشت: بی توجهی به گفتارهای رهبری زمینه ساز مهمی برای سقوط در دام های دشمن و تن دادن به تفرقه های اوست که در سال 88 نمونه ای از این دام افکنی های ناشی از بی بصیرتی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در سال 88 کسانی که لقب سیف الاسلام را داشتند در مقابل ولایت قرار گرفتند، گفت: جریان 88 نشان داد که خواص هم اگر تابع ولایت نباشند به گمراهی کشیده می شوند و گذشته و پرونده شان هیچ کمکی به آن ها نخواهد کرد.

مسوول سابق امور بانوان سازمان امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: 9 دی انقلاب دیگری در راستای تداوم 22 بهمن ماه بود که کمی بینش و فهم مذهبی کافی بود تا دستان هدایت گر صاحب الزمان (عج) در پشت آن دیده شود.

علی اکبر بیک با تاکید بر پیش بینی دشمن در شکست انتخاباتی ابراز داشت: از قبل پیش بینی کرده بودند که اگر انتخابات به نفعشان نبود از واژه هایی چون، تقلب و دورغ برای اغتشاش استفاده کرده و انتخابات را به سطح خیابان ها بکشانند.

وی اضافه کرد: اعلام پیروزی از سوی یک کاندید در حالی که هنوز شمارش بسیاری از صندوق ها به پایان نرسیده بود در ذهنیت قشر ظاهربین نقش بُرد در انتخابات را ترسیم کرد و همین موضوع زمینه ای برای انکار حقیقت بود.

این کارشناس مذهبی صدا و سیما ضمن تاکید بر بصیرت مقام معظم رهبری یادآور شد: رهبری با بینش فراوان خود علی رغم اصرار های فراوان حاضر به ابطال انتخابات و رای گیری مجدد نشدند که همین امر موجب ذلالت بیش از پیش دشمن شد.

وی با استناد به کلام امیرالمومنین علی (ع) مبنی بر اینکه " هر انقلابی آنقدر غربال می کند تا خالص ها باقی بمانند" بیان کرد: هر انقلابی ریزش ها و رویش های خودش را دارد که همین امر در انقلاب جمهوری اسلامی نیز اتفاق افتاد؛ در طی سال های پیروزی کسانی بودند که از پایه گذاران این انقلاب محسوب می شدند اما به جهت طمع هایی که در دل داشتند و نرسیدن به آرمان ها، سیاست ها و مقام های مدنظرشان به تدریج کرنش کرده، از خط مشی انقلاب جدا شده و جزو ریزش ها قرار گرفتند.

مسوول سابق امور بانوان سازمان امر به معروف و نهی از منکر حرام خواری را یکی از عوامل انحراف مردم دانست و تشریح کرد: عدم پرداخت خمس و زکات، کسب پول نامشروع و سایر حرام خواری هایی که وارد بعضی از خانواده ها شد، زمینه را برای انحراف هایی از قبیل تشکیل گروهک فرقان، منافقین و مواردی از این دست ایجاد کرد.

علی اکبر بیک افزود: در یک برهه ی دیگر از انقلاب گروهی به آیت الله شهید بهشتی پیوستند و عده ای دیگر به بنی صدر روی آوردند شاید گمان می کردند که شهرت در گروه بنی صدر است؛ این حوادث و گروه بندی های سیاسی ادامه دارد و با گذشت زمان صحنه حق و باطل باریک تر می شود تا آن جا که خالص ها و ناخالص ها از هم جدا می شوند و مرغوب ها نیز باید جزای بیشتری بپردازند و مصداق شعر " هر که در این بزم مقرب تر است؛ جام بلا بیشترش می دهند" شوند.

این کارشناس مذهبی صدا و سیما در پایان با اشاره به تاثیر جریان فتنه بر عقاید جوانان گفت: متاسفانه اتفاقات سال 88 روان نرم جوانان را خدشه دار کرد آنگونه که طیف زیادی نسبت به هر دوگروه بد گمان شده و کنار کشیدند و عرصه برای جولان اساتید سوء استفاده گر برای بروز عقایدشان فراهم شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار