کدخبر: 3710

کتاب «راهنمای طراحی فضاهای شهری» نوشته نوید پاک‌نژاد توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

علی دل زنده مدیراجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر افزود: در این کتاب ضمن بیان مفاهیم و گردآوری تئوری‌ها و نظریات مختلف در حوزه شهرسازی به بیان نمونه‌های جهانی پرداخته شده است تا امکان درک و مقایسه رویکردها و برخوردها در فضاهای شهری مختلف را برای مخاطب امکان‌پذیر سازد.

وی عنوان کرد: این راهنما تنها به بیان مجموعه دستورالعمل‌ها برای ارتقاء فضای شهری نمی‌پردازد و در کنار آن با بیان تئوری‌ها و نظریات سعی در زمینه‌سازی برای امکان تفکر درباره دیگر عواملی که شاید در این کتاب عنوان نشده را فراهم می‌آورد..

دل زنده اظهار کرد: ارتقاء کیفیت زندگی از اهداف اصلی طراحی و برنامه‌ریزی شهری است و هدف اصلی در این جلد از راهنمای طراحی فضاهای شهری، ارتقاء کیفیت زندگی با طراحی فضاهای امن شهری است..

مدیراجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: این کتاب در۵ فصل به جایگاه امنیت در معماری و شهرسازی ایران ،تجارب طراحی فضاهای امن شهری،امنیت فضاهای شهری در نگاه نظریه‌پردازان،بررسی تئوری‌های مطرح در امنیت فضاهای شهری و راهنمای طراحی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی قزوین، کتاب «راهنمای طراحی فضاهای شهری» با شمارگان هزار نسخه در ۱۱۸ صفحه به بهای ۲۴۰۰۰ تومان و در قطع خشتی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است.

ارسال نظرات

آخرین اخبار