وقتی که مسابقات مقدماتی والیبال مردان برای جام جهانی برگزار شد آن هم در شهر غیور و شهیدپرور اردبیل، با شکستن حرمت احکام شرعی و تخلف از قانون، زنان را به ورزشگاه ها بردند تا از دریچه دوربین رسانه ملی که علی الظاهر از حضور زنان بدجوری به وجد آمده بود شاهد موج های مکزیکی و اسپانیایی و هزار کوفت و زهرمار دیگر نوامیس شیعه باشیم.

حکم حرمت رفتن زنان به ورزشگاه ها از سوی جمیع فقها اعلام شده همانطور که آیت الله صافی نیز در پاسخ به سئوالی در این باره گفتند حسب الوظیفه حرمت نظر زن و مرد اجنبی را به بدن یکدیگر از نظر جمیع فقهای عظام اعلام می‌نمایم؛ علی هذا حضور بانوان در این گونه برنامه‌ها خلاف شرع و تنازل ظاهر از مواضع اسلامی است.  
 
بنا بر این گزارش در این باره نظر رهبر معظم انقلاب نیز مشخص است. رهبر معظم انقلاب در هامش گزارش فرماندهی نیروی انتظامی در دوران منحوس اصلاحات که رئیس جمهور وقت به وزارت کشور دستور ورود زنان به ورزشگاه ها را صادر کرده بودند، نوشتند: «به وزارت کشور: این کار ممنوع و خلاف است و سرپیچی از آن تخلف محسوب می شود» 
 
با همه این وجود نمی دانم ورود زنان به ورزشگاه قرار است کدام نان دولت ها را تنوری کند که مدام از ته شیپور برای هل دادن زنان به ورزشگاه ها حنجره پاره می کنند. البته تا دیروز جمع هایی بودند که در مقابل این حرمت شکنی به اصطلاح دولتی عقب نشینی نکرده و در مقابل هرگونه دودوزه بازی جماعت حرمت شکن مقاومت می کردند. 
 
اما وقتی که مسابقات مقدماتی والیبال مردان برای جام جهانی برگزار شد آن هم در شهر غیور و شهیدپرور اردبیل، با شکستن حرمت احکام شرعی و تخلف از قانون، زنان را به ورزشگاه ها بردند تا از دریچه دوربین رسانه ملی که علی الظاهر از حضور زنان بدجوری به وجد آمده بود شاهد موج های مکزیکی و اسپانیایی و هزار کوفت و زهرمار دیگر نوامیس شیعه باشیم. 
 
عجیب تر اینکه اکثر تریبون های انقلاب و انقلابی ککشان هم نگزید. نه اعتراضی و نه نقدی و نه... اصلا انگار نه خانی آمد و نه خانی رفت. سکوت مرگبار در ازای کدام بها. آیا در مقابل شکستن حریم دین نباید فریاد کشید. این چه مرام و مسلکی است که نومن به بعض به مسائل نگاه می کنند.  
 
امروز اگر حریم دین و احکامش در ورزشگاه ها شکسته می شود نتیجه عافیت طلبی جماعتی برای مصلحت سنجی های دروغین است. نتیجه منکوب کردن هر حرکتی در راستای زنده نگهداشتن احکام الهی در مناسبات اجتماعی آن هم توسط تریبون های بظاهر انقلابی.
 
آری احکام دین مثل آب خوردن لگدمال و رسانه ملی از نشان دادنش ذوق مرگ می شود و بسیاری دیگر از رسانه های انقلابی هم در خواب زمستانی فرهنگی رفته اند و کاری به اتفاق های به زعمشان پیش پا افتاده ندارند و مواظبند که در این میان عده ای رگ انقلابی شان بالا نزند!... 
 
همه این ها گفته شد که معلوم شود ورود زنان به ورزشگاه ها حرام است و اگر سیمای ما آن را نشان می دهد و یا رسانه ها چشم هایشان را می بندند دلیلی بر حلیت آن نیست. پس در اولین گام آتش به اختیار گوشی های تلفن را برداشته و به رسانه ملی-162- و یا وزارت ورزش تماس گرفته و مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانیم. کارهای کوچک برای خدا نتیجه های بزرگ به همراه دارد. این وعده خداست پس تعلل نکنیم.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار