فرمانده کل ارتش نمایشگاه جلوه های تحول را تجلی تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه تمدن نوین اسلامی دانست و گفت:برپایی این نمایشگاه کاربزرگی بوده و برای نظام و نیروهای مسلح گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود.

 امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) اظهار کرد: مجموعه ای از اقدامات و طرح های که تاکنون در دانشگاه برای آینده  انجام شده، در این نمایشگاه وجود دارد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نقاط عطف و برجسته در این نمایشگاه جلوه های تحول کاملا  مشهود است ادامه داد تدابیر و فرمایشات  فرمانده معظم  کل قوا که در این نمایشگاه برجسته و عملیاتی شده ‌مبنای کارهای آینده دستگاه ها و نیرهای مسلح  را شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه و منظومه فکری  فرمانده معظم  کل قوا در دنیای امروز بی نظیر است اظهار کرد: فرآیندی که برای پی ریزی تمدن نوین اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری است با تمامی ابعاد و  جزئیات  به خوبی در نمایشگاه جلوه های تحول سپاه  در دانشگاه جامع امام حسین(ع) پیاده سازی  شده است.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: برپایی این  نمایشگاه کار بزرگی در حوزه علم و فن آوری و پشتیبان علمی حوزه دفاعی کشور  بوده  و برای نظام و نیروهای مسلح گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار