کدخبر: 4108

این بار افرادی به صورت خودجوش و مردمی کمپین بین المللی #سلام_بر_محمد(ص) را راه انداخته‌اند، کمپینی که ان‌شاءالله قرار است در سطح جهانی فعالیت کرده و صدای مسلمانان دنیا را در حمایت از پیامبر و بیان جلوه‌های گوناگون شخصیت ایشان در سرتاسر دنیا پخش نماید.

در روزهای اخیر موج جدید توهین‌ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت رسول اکرم(ص) از طرف برخی سردمداران و مغرضان نسبت به دین اسلام در دنیا به راه افتاده است.

متاسفانه در سال‌های اخیر، واکنش مسلمانان جهان نسبت به این دست مسائل کمرنگ و کمرنگ تر شده است.

اما این بار افرادی به صورت خودجوش و مردمی کمپین بین المللی #سلام_بر_محمد(ص) را راه انداخته‌اند، کمپینی که ان‌شاءالله قرار است در سطح جهانی فعالیت کرده و صدای مسلمانان دنیا را در حمایت از پیامبر و بیان جلوه‌های گوناگون شخصیت ایشان در سرتاسر دنیا پخش نماید.

به همین منظور از روزهای گذشته ارتباطات گوناگونی با مسلمانان کشورهای مختلف برقرار شده و تاکنون افرادی از آلمان، فرانسه، انگلیس، عراق، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، مالزی، اندونزی، تانزانیا، ماداگاسکار و... برای همکاری در نشر و گسترش کمپین سلام بر محمد(ص) اعلام همکاری نموده‌اند. به گفته مسئولین کمپین، مذاکرات مختلفی برای ایجاد جریان رسانه ای واحد هم در عرصه بین‌المللی و هم داخلی در حال انجام است.

در همین راستا مطالب تولید شده به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، اردو و چند زبان دیگر ترجمه شده و در حال انتشار در پیج های مختلف کمپین در فضاهای متعدد مجازی است.

در این کمپین قرار است هر شخصی در هر منطقه‌ و موقعیتی که قرار دارد، کاری را برای پیامبر(ص) و به مناسبت میلاد ایشان انجام دهد و آن را با هشتگ کمپین در فضاهای گوناگون مجازی منتشر کند. پیج های کمپین نیز به بازنشر این محتواها می‌پردازد. همچنین جهت سهولت کار برای برخی از افراد، لیستی از ایده‌های متنوع جهت انجام توسط کمپین آماده و منتشر شده تا افراد بتوانند از آن‌ها نیز استفاده نمایند.

همچنین سایتی با نام salam.plus نیز برای این کمپین تاسیس شده تا محلی برای تجمیع محتواها و بازنشر ایده‌های گوناگون مردمی به زبان‌های مختلف باشد.

هشتگ عمومی کمپین #salamMuhammad و همچنین ترجمه #سلام_بر_محمد(ص) به زبان‌های مختلف است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار