یک رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه برخی‌ها فکر میکنند دفاع مقدس به همان هشت سال ختم شده است، گفت: این دفاع همچنان ادامه دارد و ما درگیر آن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، عظیم ابراهیم پور از راویان دفاع مقدس شب گذشته در ، یادواره شهدای گمنام قزوین که تحت عنوان روایت گمنامی در سالن اجتماعات سازمان تیلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: آقا زاده و ژن خوب همان شهدایی هستند در هشت سال دفاع مقدس از خود گذشته اند و یا همان فرمانده گردانیست که در سخت ترین شرایط جنگی به پدر خود که عضو گردان بود مرخصی نداد.

وی تأکید کرد: در چهل سال گذشته بیش از 52 بحران و کودتا را پشت سر گذرانده‌ایم و بیش از 17 هزار شهید ترور را تقدیم انقلاب کردیم.

ابراهیم‌پورتصریح کرد: در انقلاب اسلامی اصولگرا و اصلاحطلب معنایی ندارد بلکه تقسیم بندی اصلی بر مبنای انقلابی و غیر انقلابی است.

وی اضافه کرد: در همین فتنه بنزین و در حالی که برخی‌ها معتقد بودند رهبری اشتباه کرد، اما دیدیم مقام معظم رهبری درد برابر فتنه دوقطبی‌سازی عمروعاص های خارجی واشعس  های داخلی را مهار کرد .

این راوی دفاع مقدس اضافه کرد:در حالی که دشمن به دنبالد نابودی نظام بود دیدیم که ایشان با یک سخنرای در درس خارج از فقه چگونه طومار فتنه دشمن را برهم زد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها فکر میکنند دفاع مقدس به همان هشت سال ختم شده است، گفت: این دفاع همچنان ادامه دارد و ما درگیر آن هستیم.

وی در پایان رمزپیروزی انقلاب اسلامی را وحدت وهمدلی دانست و گفت: نباید اجازه داد دشمن در صفوف ملت ونظام رخنه و فتنه ایجاد کند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار