تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین و بسیج دانشجویی استان قزوین به‌منظور ارتقای فرهنگ کاربری فضای مجازی به امضا رسید.

به گزارش قزوین خبر؛ پیش از ظهر امروز سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان قزوین و سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با هدف استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان در جهت برگزاری دوره‌ها، سمینار و کارگاه‌های آموزشی، تخصصی با موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و فضای مجازی با رویکرد ارتقا فرهنگ کاربری فضای مجازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای عموم دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

استفاده از ظرفیت منابع انسانی سازمان سراج در جهت افزایش سطح دانش تخصصی حوزه‌های فضای مجازی بسیج دانشجویی قزوین، اجرا برنامه‌های مشترک از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی قزوین در جهت برگزاری دوره‌ها، سمینار و کارگاه‌های آموزشی، تخصصی با موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و فضای مجازی با رویکرد ارتقا فرهنگ کاربری فضای مجازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای عموم جامعه دانشگاهی، حمایت از پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی با موضوعات سواد فضای مجازی توسط سازمان سراج، پایگاه‌های تخصصی فضای مجازی جهت تمرکز بر تولید محتوا و حمایت از فعالیت‌های انجمن و نهادهای مردمی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا فرهنگ کاربری فضای مجازی با مدیریت سازمان سراج، استفاده از ظرفیت‌های مراکز تخصصی سازمان سراج جهت تولید محتوای پروژه‌های فناوری اطلاعات بسیج دانشجویی قزوین  ازجمله بخش‌های همکاری این تفاهم‌نامه بود.

گفتنی است حمایت از تولید و توزیع محتوای سواد فضای مجازی در جهت برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌های مرتبط با فضای مجازی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه طرفین است.

image_800_533

عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در حاشیه این جلسه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: با امضای این تفاهم نامه راه برای کارآفرینی دانشجویان باز می شود؛ زیرا امروز بخش مهمی از اقتصاد در فضای مجازی است و کارکرد فضای مجازی امروز در جامعه ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

حامد کبودوند مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین نیز در این جلسه با بیان اهداف این سازمان، اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری ما بین سازمان فضای مجازی سراج و سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در جهت استفاده از ظرفیت های تخصصی طرفین در حوزه‌های تولید محتوا و توسعه نهضت سواد فضای مجازی منعقدشده است.

وی در ادامه افزود: حمایت از طرح و پروژه‌های مبتنی بر مهندسی فناوری اطلاعات، تحقیقات و لزوم شبکه‌سازی فعالین دانشجویی جبهه مجازی فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین از اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار