دبیر اجرایی کارگاه طراحی پوستر «هفت‌سنگ» در قزوین گفت: کارگاه سه روزه طراحی پوستر «هفت‌سنگ» با موضوع مبارزه با فساد در قزوین برگزار شد.

 محمد رازقی دبیر اجرایی کارگاه طراحی پوستر «هفت‌سنگ» در قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار قزوین خبر با اشاره به اینکه شبکه طراحان گرافیک انقلابی در سال 88 در سطح کشور شکل گرفت، اظهار کرد: از یک دهه گذشته تاکنون، هنرمندان حوزه گرافیک از سراسر کشور به این شبکه پیوسته‌اند و اقدام به فعالیت‌های هنری می‌کنند.

رازقی بیان کرد: در این شبکه موضوعاتی که مدنظر مقام معظم رهبری بود پیگیری شده و محتواهای مؤثری نیز در ارتباط با آن موضوع تولید شده است.

وی با بیان اینکه پس از فتنه سال 88، محتواهای مربوط به این موضوع تولید شد، اظهار کرد: در چند هفته گذشته نیز محتوای مناسب برای موضوع انهدام پهباد آمریکایی گلوبال هاوس به تولید رسید.

دبیر اجرایی کارگاه طراحی پوستر «هفت‌سنگ» در قزوین بیان کرد: از مهرماه سال گذشته جمعی با حضور 25 هنرمند، با فعالیت کارگاهی مربوط به 40 سالگی انقلاب و با نام شهید تاج احمدی در استان قزوین شکل گرفت.

وی افزود: امروز پس از گذشت 1 سال از آغاز به کار این گروه تعداد اعضای آن به 50 نفر رسیده است.

رازقی با اشاره به اینکه این افراد در سطوح مختلف متوسط تا پیشرفته قرار دارند، عنوان کرد: در نظر داریم تا با برنامه‌ریزی مدون و اجرای برنامه‌های کارگاهی و تولید آثار، افراد با سطوح پایین را ارتقا دهیم.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به فعالیت و دغدغه نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین رئیس قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد به‌ویژه زمین‌خواری تصمیم به برگزاری کارگاه «هفت‌سنگ» گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه با همکاری حوزه هنری، سازمان هنری رسانه‌ای اوج و نهضت مردمی پوستر انقلاب ویژه هنرمندان و دغدغه مندان قزوین طی سه روز برگزار شد.

رازقی با بیان اینکه تعداد 24 هنرمند برای برپایی این کارگاه ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان کرد: تعداد 14 نفر از این هنرمندان را آقایان تشکیل داده‌اند.

دبیر اجرایی کارگاه طراحی پوستر «هفت‌سنگ» در قزوین بیان کرد: هرکدام از این هنرمندان باید در طی این سه روز، یک اثر را با ایده پردازی قوی تحویل دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار