کدخبر: 3791

از اپلیکیشن‌ اندرویدی چهله با محتوای دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه رونمایی شد.

رونمایی از اپلیکیشن‌ اندرویدی چهله با محتوای دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش خبر ۱۹؛ این مراسم که صبح امروز چهارشنبه ۲۸ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله محمدی‌عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، سرهنگ کهریزی معاون محترم فرهنگی قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسدارن و جمعی از مسئولین کشوری و استانی از نرم افزار موبایلی چهله رونمایی شد.

حضرت آیت‌الله علما نماینده ولی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شما جوانان بصیرت ابتکار و فهم از مطالب خوبی دارید گفت: از شما جوانان انقلابی توقعاتی است که الحمدالله در حال انجام آن هستید هر چند مزاحمت‌ها و موانعی هست که ما از آن اطلاع داریم ولی در جبهه انقلاب و در راه اسلام نباید در مقابل مشکلات و موانع از میدان نبرد خارج شوید.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در امور فرهنگی و دینی مقام معظم رهبری حساس‌ترین شخص است افزود: جوانان ما هیچ از جوانان غربی کم ندارند جز اینکه غربی‌ها با برنامه و با فکرهای استعماری در تلاش هستند که بر فضای رسانه‌ای جهان غلبه کنند.

 وی ادامه داد: امام راحل که در زمان دفاع مقدس فرمودند: ما در صدر اسلام هم همچون جوانان پرشور انقلابی کم نداشتیم و بارها مقام معظم رهبری در مورد جوانان صحبت کردند که امروز در دنیا جوانان ما حرف‌هایی برای گفتن دارند همین اصرار دشمنان در مورد بعضی از فعالیت‌ها همچون فعالیت‌های موشکی نشان دهنده ترس دشمن از قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است.

پیش از سخنان حضرت آیت‌الله علما، افشین آزادی مسئول مرکز استانی سراج در استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم گفت: اپلیکیشن چهله با استفاده از اطلاعات سند ایران ۲۰ که به همت  دانشگاه جامع امام حسین (ع) گردآوری و طراحی شده است. وی افزود: در سند ایران۲۰ مشخص شده که جمهوری اسلامی ایران در صدها شاخص جز ۲۰ کشور برتر دنیا می‌باشد.

مسئول مرکز استانی سازمان سراج ادامه داد: با توجه به اینکه امروزه بیشتر مردم از تلفن همراه استفاده می‌کنند و تلفن همراه جزئی  از زندگی مردم شده است که مرکز استانی سازمان سراج با همکاری حوزه هنری جبهه انقلاب اسلامی اقدام به طراحی اپلیکیشن دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی کردند

در ادامه این برنامه سعید کاکایی مسئول تیم برنامه نویسی اپلیکیشن چهله در مورد این اپلیکیشن توضیحاتی ارائه داد و گفت: چند سال پیش مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند: که نیاز است دستاوردهای انقلاب اسلامی را مطرح کنید از آن زمان که مدنظر داشتیم که طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستاوردها را منتشر کنیم که با فراگیر شدن تکنولوژی و استفاده عموم مردم از تلفن‌های همراه هوشمند از چند ماه پیش و به فکر ساختن اپلیکیشن دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران بوده که با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و با استفاده از محتویات سند ایران ۲۰ و اضافه کردن موارد دیگر همچون صحبت های مقام معظم رهبری اپلیکیشن چهله ساخته شد که در نسخه اول اپلیکیشن که امروز منتشر می‌شود ۱۳۰ عنوان از عنوان‌های برتر انقلاب اسلامی به استناد آمار کشورهای غربی است و طبق برنامه قرار است آپدیت‌های بعدی آمارهای دیگر و دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی در اپلیکیشن  چهله اضافه شود همچین در آینده نزدیک قرار است اپلیکیشن چهله  به زبان های عربی، فرانسوی و انگلیسی منتشر شود.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار