به همت مؤسسه روایت حق و با حمایت دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه قزوین، دوره تربیت مربی «راویان پیشرفت انقلابی» در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ مؤسسه روایت حق با حمایت دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام‌ جمعه قزوین دوره دو روزه تربیت مربی «راویان پیشرفت انقلابی» با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد کرد.

 این دوره با محوریت روایت ایران سانسور شده (صعود چهل‌ساله، ایران به روایت آمارهای بین‌المللی)، روایت آمریکای فیلتر شده (روایت افول قدرت سخت و نرم ایالات متحده آمریکا به روایت آمارهای بین‌المللی)، تکنیک‌های سیاه‌نمایی (بررسی شبهات فضای مجازی درباره پیشرفت جمهوری اسلامی) و روایت پیشرفت استان قزوین (بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قزوین) برگزار می‌کند.

آیت‌الله عابدینی، حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی، دکتر حسن عباسی، دکتر مجید بذرافکن، دکتر علی‌رضا معاف و دکتر ابوذر یاسری اساتید این دوره خواهند بود.

این دوره 6 دی‌ماه 1397 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام اولیه، مشخصات خود که شامل نام و نام‌خانوادگی، تحصیلات و حوزه فعالیت انقلابی است را تا تاریخ 4 دی‌ماه به شماره  09192813573 پیامک کنند.

دوره تربیت مربی «راویان پیشرفت انقلابی» شامل یک دوره یک‌روزه و دو دوره نیم‌روزه است و هزینه ثبت‌نام در این دوره صدهزار تومان می‌باشد که در صورتِ حضورِ بدون غیبت، نیمی از مبلغ بازگردانده می‌شود.

برای برگزیدگان دوره، یک اردوی یک‌روزه بازدید از موزه دستاوردهای انقلاب اسلامی در تهران نیز پیش‌بینی شده است و در صورت حضور در تمام جلسات، به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار