دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین:

کدخبر: 3477

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین از راه‌اندازی سامانه ثبت موکب‌ها خبرداد و گفت: مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است.

سعید خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنرصبح قزوین اظهار کرد: سامانه ثبت موکب‌ها به نشانی اینترنتی www.mokeb.org با هدف ساماندهی امور، تسهیل شرایط برای موکب‌ها، جلوگیری از هدر رفت منابع و تامین زیرساخت‌های موردنیاز موکب‌ها راه‌اندازی شد. 

وی افزود: در این سامانه به ثبت‌ نام کنندگان پس از بررسی مدارک، پروانه(مجوز) ویژه موکب‌داری ارائه می‌شود.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین اذعان کرد: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی، مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است. 

وی عنوان کرد: روال ثبت نام و اخذ پروانه موکب بدین شرح است که متقاضیان ابتدا باید اسکن رنگی از عکس ۴×۳ و صفحه اول گذرنامه ی حداکثر ۵ نفر از اعضای هیئت امنای موکب با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت ( در صورت نداشتن گذرنامه اسکن کارت ملی ضروریست) تهیه کنند.

این مسئول ادامه داد: در مرحله بعدی مراجعه به سایت mokeb.org و تکمیل اطلاعات در سامانه برابر دستورالعمل بالای هر مرحله، کد رهگیری دریافت کنند.

وی افزود: مراجعه به ستاد استان مربوطه با ارائه کد رهگیری و اصل و کپی مدارک بارگذاری شده جهت بررسی و تطبیق مدارک با اطلاعات وارد شده در سامانه، تایید ستاد استان در سیستم و بررسی اعضای کمیته و تایید و صدور پروانه موکب از مراحل بعدی ثبت نام متقاضیان موکب‌هاست.

خورشیدی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ۲۸ شهریور است، گغت: شماره تلفن ستاد ۳۳۲۴۸۴۱۲ و آدرس ستاد مردمی در قزوین، خیابان طالقانی- نرسیده به خیابان حکم آباد-نبش کوچه طریقت-طبقه اول است.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار