کدخبر: 3454

حضور دانش‌آموزان مدرسه فرهیختگان سراج در رویداد سه روزه رقابتی و آموزشی مسجد محور بازی و نرم‌افزار تلفن همراه؛

تعدادی از دانش آموزان مدرسه فرهیختگان سراج در رویداد سه روزه رقابتی و آموزشی مسجد محور بازی و نرم‌افزار تلفن همراه شرکت کردند.

قیومی مدیر عامل مجتمع فرهنگی آموزشی فرهیختگان سراج؛ در خصوص علت حضور دانش آموزان  مدرسه فرهیختگان سراج در رویداد سه روزه رقابتی و آموزشی مسجد محور بازی و نرم‌افزار تلفن همراه گفت: مدرسه رسانه های دیجیتال سراج برای دانش آموزان خود در طول سال تحصیلی کلاس های آموزشی فیلم سازی، بازی سازی، نرم افزار سازی و رسانه‌ای برگزار می کند. در سال گذشته یک دوره سه ماهه آموزشی بازی سازی در طول سال تحصیلی برگزار ‌شد.

س4

خروجی این دوره تعدادی از دانش آموزان بودند که بعد از آن در یک دوره یک روز فیلم و بازی شرکت کردند. اعضای حاضر در این رویداد کسانی هستند که در دوره سه ماهه آموزشی شرکت کرده و بعد در دوره یک روزه فیلم سازی ایده هایشان پخته شد.

قیومی در پاسخ به این سوال که علت حضور این گروه از دانش آموزان در دوره چیست گفت: در حال حاضر دانش‌آموزان برای حضور در این برنامه و استفاده از منتور های آموزشی در برنامه حضور دارند و امید داریم که این بچه‌ها بتوانند به بازی سازی به صورت خوب و حرفه‌ای برسند.

مدیرعامل مجتمع فرهیختگان سراج در خصوص ایده تیم حاضر در رویداد گفت: ایده بازی؛ ماجرای مسافری است که وارد شهری می شود و متوجه تخریب عبادتگاه بر اثر سانحه خراب شده است.

او و عده ای از اهالی شهر بعد از تعمیرات متوجه می‌شوند که چند قسمت از سنگ‌های عبادتگاه وجود ندارد؛ هر کدام از این سنگ های یکی از خصوصیت های خوب و اخلاقی است. خصوصیاتی مثل احترام به پدر و مادر، کنترل خشم و عبادت است.

در بازی مشخص می‌شود که اهریمن و شیطان این سنگ‌ها را برداشته و مراحل بازی به این صورت است که باید در مراحل مختلف این سنگ‌ها را از شیطان سنگ‌ها را بگیرد.

قیومی در انتها با اشاره به سیاست‌های مدرسه فرهیختگان سراج گفت ما برای همه دوره‌های آموزشی این فعالیت را خواهیم داشت و احتمالاً در دوره بعد این رویداد به رویداد بازی‌سازی دانش آموزی با موضوعات شرکت کنندگان دانش آموز خواهیم رسید.

 گفتنی است اولین دوره از فعالیت رویداد سه روزه رقابتی و آموزشی مسجد محور بازی و نرم‌افزار تلفن همراه از تاریخ ۳۱ مرداد ماه تا دوم شهریور ماه در مسجد جامع امام صادق علیه السلام به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار