کدخبر: 3248

دبیر هفتمین شب وداع با ماه مبارک رمضان از مشارکت 70 هیئت فعال قزوینی در برپایی این مراسم خبر داد.

سید امید برزگری ، دبیر هفتمین مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان، در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، با بیان اینکه این مراسم با حضور 70 هیئت فعال استان قزوین برگزار می شود، عنوان کرد: حتی دبیر مراسم نیز با مشارکت و انتخاب این هیئت ها انتخاب شده و کار به صورت خودجوش پیش می رود.

وی افزود: برای برگزاری مراسم شب وداغ 8 محور کاری تنظیم شده و این محورها بین 70 هیئت حاضر تقسیم شده و هر کدام با دغدغه ای که دارند وارد میدان کار شده اند تا کار انجام شود.

این مسئول ادامه داد: هیئت های حاضر هیئت هایی هستند که در فعالیت های احتماعی و مذهبی شهر درگیر هستند و با دغدغه وارد فعالیت های فرهنگی واجتماعی شده اند.

وی بیان کرد: این مراسم امروز چهارشنبه، ۲۳ خردادماه مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲ در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

برزگری با بیان اینکه این مراسم با قرائت قرآن سید مصطفی حسینی و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خضری همراه است، یادآور شد: روایتگری حسین یکتا از فرماندهان دوران مقدس جنگ تحمیلی و مدیحه‌سرایی مهدی رسولی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نیز از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار