کارشناس مسائل سوریه با بیان اینکه جبهه نبرد مدافعان حرم در سوریه به دلیل ناشناخته بودن مظلوم است، گفت: آوینی اگر امروز بود جنگ را به حقیقت متصل می کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ حسن شمشادی، گزارشگر صداوسیما و کارشناس مسائل سوریه  در همایش روایت شیدایی 10 که شب گذشته با عنوان «اگر مرتضی بود» برگزار شد، اظهار کرد: آوینی از زمان خود جلوتر حرکت کرده و در عصر حیات خود فردی پیشتاز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه جبهه نبرد مدافعان حرم در سوریه به دلیل ناشناخته بودن مظلوم است، گفت: آوینی اگر امروز بود جنگ را به حقیقت متصل می کرد.

شمشادی عنوان کرد: اگر امروز آوینی را در جمع خود داشتیم مطمئناً او تلاش میکرد ۸۵ ماه یعنی ۷ سال و یک ماه جنگ سوریه که از جنگ‌های آخرالزمانی است را به تصویر بکشد و حقایق‌های آن را برای نسل امروز بیان کند.

وی با اشاره به اینکه خلأ اطلاع رسانی و شفاف سازی فضا برای پاسخ به شبهات را بیش از هر زمانی در نبرد میدانی مقاومت و سوریه احساس میکنیم این در حالی است که باید به خوبی برای نسل امروز چرایی صف آرایی دنیا بر علیه سوریه، علت حضور و نقش مدافعان حرم در سوریه و حقایق نبرد سوریه به مردم به درستی ارائه شود.

این گزارشگر صداوسیما که خود نیز سه مستند با موضوع حقایق نبرد سوریه را ساخته است تصریح کرد: مظلومیت اصلی مدافعان حرم در عدم شناخت ما نسبت به عملکرد آن‌هاست.

وی اتفاقات 85 ماه گذشته در سوریه را محصول تحرکات، رخنه و نفوذ جریان سعودی و تکفیری در یک بازه زمانی 27 ساله در سوریه دانست و عنوان کرد:

شمشادی خاطرنشان کرد: داعش همواره به دنبال نفوذ در ایران بوده و این را می توان در برنامه ریزی آنها دید پس نباید از خطر نفوذ و رخنه این جریان در کشور ساده عبور کرد .

این گزارشگر صداوسیما ادامه داد: متاسفانه بخشی از مدیران امروز کشور از زمان خود عقب تر است و در سایه همین تفکر عقب‌مانده و ساده اندیش بسیاری از برنامه های شهید آوینی مجوز پخش نمی یابد.

وی در پایان یادآور شد: خطر جامندگی و عقب نشینی در نبرد رسانه ای در کشور احساس می شود و رفع آن نیازمند همت جدی در حوزه رسانه و یاری مسئولین است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار