رئیس سازمان هنری رسانه ای «اوج» از توانایی هنرمندان جبهه انقلاب اسلامی برای ساخت بیش از 2هزار 500 مستند در سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج شب گذشته در نشست هم اندیشی هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین که شب گذشته در باغستان سنتی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آوینی در ماه های پایانی عمر خود بیش از هر زمان دیگری مورد اذیت و آزار اطرافیان خود قرار گرفت اما بدون توجه به هیچ کدام از این مسائل به راه خود ادامه داد.

وی افزود: نباید امروز از شرایط دچار یاس و نا امیدی شد بلکه در همین شرایط شاهد اقدامات بزرگ و مفیدی از سوی هنرمندان در این جبهه سخت و بزرگ هستیم.

محمدحسنی با اشاره به اینکه جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی امروز می توانند به طور سالانه بین 2500 تا 2700 مستند فاخر تولید کنند ادامه داد: تعداد مستندات تولیدی در سال بیش از 700 مستند است و با توجه به ظرفیت ها فاصله زیادی با آنچه می توانیم باشیم داریم.

رئیس سازمان هنری رسانه ای «اوج» با بیان اینکه استان قزوین از استانهای پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی است تاکید کرد: سرخوردگی، غر زدگی و ترس از موانع در بین هنرمندان انقلابی استان قزوین دیده نمی شود و همیشه آماده حضور در عرصه هنر در تراز انقلاب هستند.

وی با تقدیر از انسجام هنرمندان انقلابی استان قزوین عنوان کرد: آنجه در فصل شیدایی در قزوین روی داد حرکتی بی نظیر بود و حضور 27 هزار نفر از مردم در این شب گویای یک انسجام قابل تقدیر و خیره کننده در کشور است.

محمدحسنی در ادامه جلسه بر شناسایی ظرفیت‌های هنری بانوان قزوینی در حوزه فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین و نویسندگی تأکید و عنوان کرد که سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» آمادگی کامل حمایت از آثار قوی و صاحب سبک بانوان را دارد.

 

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار