لغو کنسرت زمانی در مشهد کذب است

کدخبر: 2416

عرصه میدان شهدا دیروز میزبان مراسمی بود که جهت گلباران حرم رضوی ترتیب داده شد. در این مراسم قرار بود که حامد زمانی به اجرا بپردازد اما این اجرا لغو شد.

به گزارش قزوین خبر؛ در روز میلاد امام رضا علیه السلام که شور و شادی در میان تمام شیعیان جهان سایه افکنده است خبرگزاری ایسنا که در پمپاژ خبرهای خاص و حاشیه ساز آن هم در زمان های خاص! شهره است دست به انتشار خبری زد که در فضای رسانه ای عملا اخبار مربوط به مراسم و جشن های رضوی را کمرنگ کند.

با پیگیری انجام شده لازم می داند نکاتی را برای روشن شدن ابعاد این ماجرا بیان کند:

1- مصاحبه ایسنا با "روابط عمومی برنامه" کذب است

اولا برنامه گلباران حرم امام رضا علیه السلام به صورت مردمی برگزار شده و هرگونه مصاحبه "روابط عمومی این برنامه" با ایسنا قویا تکذیب می شود. اگر ایسنا بدیهی ترین اصول خبری را بداند باید فرق میان "مدیر هماهنگی و برنامه های آقای حامد زمانی" را با "روابط عمومی برنامه جشن گلباران" بداند که اصولا چنین فردی وجود خارجی ندارد.

2- برنامه ای با عنوان "جشن امام رضا" از حامد زمانی دعوت نکرده است

واقعا از یک خبرگزاری جای تعجب دارد که چگونه برنامه رسمی و تبلیغ شده تحت عنوان "جشن گلباران مردمی حرم رضوی" را با عنوانی دیگر رسانه ای و خبری می کند. 

3- اصلا حامد زمانی در مشهد کنسرتی نداشته که ایسنا در ابتدای گزارش خود به "نامه اهالی موسیقی به رئیس جمهور برای پیگیری لغو کنسرت ها" اشاره کرده است!

4-  دیروز دو برنامه موسیقی مجید اخشابی و گروه اسراء لبنان هم در صحن میدان شهداء به انجام رسید که هیچ خللی در اجرای آن انجام نشد.

5- احتمال ناهماهنگی بین مجریان برنامه وجود دارد و به هیچ عنوان نشانه ای از ورود دادستانی یا نهادهای قضایی در این میان موجود نیست.

6-  ماجرا از زبان گروه حامد زمانی چیست؟

 پیمان بیدهندی مسوول برنامه های حامد زمانی که خود در بطن ماجرا در مشهد حضور داشته به خبرنگار ثامن پرس گفت توافقی در مورد اجرای زنده حامد زمانی در شب میلاد امام رضا در میدان شهدای مشهد شده بود. یک هفته قبل توافق شده بود که اثر امام رضا 1 و 2 در مشهد اجرا شود و حتی شعر را فرستادیم و تأیید کردند. 

اما پیش از اجرا چند نفر ناشناس آمدند و اجازه اجرا ندادند. افرادی که با ما هماهنگی کرده بودند هم پاسخگوی ما نبودند. حتی همان کسانی که هماهنگی برنامه آنجا را داشتند نمی دانستند چه شد و می گفتند اجازه نمی دهند که برنامه اجرا شود. زبانی گفتند که اجازه نمی دهیم و هیچ اطلاعی از سازمان و نهاد آنها نداریم.

ابعاد این قضیه تا آنجا بود که حتی دور تا دور نوازنده ها و کیبوردها را با بنر محصور کردند که دیده نشود. چند عکس گرفتند و فرستادند و نهایتا اجازه ندادند. کار را با بی احترامی تمام انجام دادند. ما برای امام رضا آمدیم برنامه را اجرا کنیم اما این دوستان نگذاشتند. 

در پی این اتفاق من و آقای زمانی و نوازنده ها همان دیشب بلیت برگشت گرفتیم و به تهران آمدیم. بعد از این اتفاق هم هیچ تماسی برای عذرخواهی یا پاسخگویی به ما گرفته نشده است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار