هیئت دانشجویی خادمان مهدی(عج) برگزار می کند؛

کدخبر: 2174

مجموعه دانشجویی خادمان مهدی(عج)، که ترویج فرهنگ مهدوی را سرلوحه مأموریت های خویش می‌داند، با ارائه و اجرای طرحی با عنوان “چله ها مهدوی”، همه منتظران امام زمان(ع) و ارادتمندان به ساحت مقدس آن حضرت را به معرفت افزایی در حوزه معارف مهدوی ترغیب می نماید.

به گزارش سرویس مذهبی قزوین خبر؛قرائت روزانه دعای عهد، در حقیقت، تجدید عهد روزانه و مداوم یک منتظر با امام غایب خویش است؛ پیمانی دوباره بر یاری آن حضرت، و میثاقی مستحکم بر وفاداری و ارادت به ساحت مقدس مولایمان حجت‌بن‌الحسن(ع)؛ امامی که چشم انتظار یاورانی وفادار است.

از این روست که در روایت از امام صادق(ع) آمده است: هرکه ۴۰ صباح این عهد را بخواند، از یاوران قائم ما باشد و اگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد، خدا او را از قبر بیرون آورد که در خدمت آن حضرت باشد.

مجموعه دانشجویی خادمان مهدی(عج)، که ترویج فرهنگ مهدوی  را سرلوحه مأموریت های خویش می‌داند، با ارائه و اجرای طرحی با عنوان “چله ها مهدوی”، همه منتظران امام زمان(ع) و ارادتمندان به ساحت مقدس آن حضرت را به قرائت روزانه دعای عهد ، زیارت آل یاسین،زیارت عاشورا ،سوره مبارک یس ، ترک گناه، ختم روزانه صلوات و معرفت افزایی در حوزه معارف مهدوی ترغیب می نماید.

بر این اساس  “چله ها مهدوی” از ۱۳فروردین ماه ۹۶ آغاز می شود و تا شب نیمه شعبان (۲۲ اردیبهشت ۹۶) ادامه دارد.

برای شرکت در این طرح اینجا کلیک نمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار