توسط مجمع آیینی کمیت صورت می‌گیرد؛

کدخبر: 2137

دبیر مجمع شعرای آیینی کمیت از برگزاری دومین شب شعر مجمع آئینی کمیت با عنوان « مادر آسمان » خبر داد.

علی جلیلوند، دبیر مجمع شعرای آیین کمیت در گفت‌وگو با قزوین‌خبر، اظهار کرد: دومین شب شعر مجمع آئینی کمیت با موضوع شب شعر فاطمی و با عنوان « مادر آسمان» در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این محفل  ساعت 19 روز چهارشنبه 18 اسفندماه در سالن حافظ حوزه هنری استان قزوین و با حضور شعرای آیینی استان  برگزار خواهد شد.

جلیلوند در رابطه با مجمع آیینی کمیت نیز عنوان کرد: مجمع کمیت یک مجمع مردمی است که بر اساس منویات انقلاب اسلامی و دستوراتی که از سوی مقام معظم رهبری در خصوص شعر انقلابی و آیینی صادر شده تشکیل شده است.

این مجمع، مردمی است

وی با بیان اینکه این مجمع مردمی است، تاکید کرد: این مجمع مردمی است و هدف مجمع کمیت تعالی  و رشد سطح شعر استان با محوریت شعرای بومی و استانی شناسایی شعرای آیینی استان قزوین است .

دبیر مجمع شعرای آیینی کمیت با اشاره به اینکه این مجمع تعالی و معرفی شعرای استان را در سطح کشور  دنبال می‌کند، اضافه کرد: کار دیگر این مجمع عرضه اشعار این شعرا از طریق جامعه مداحان و بسیج مداحان برای تعالی شعر و ادبیات است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز یک شب شعر، یک همایش و یک جلسه صمیمی با حضور شعرای آیینی و مداحان استان قزوین برگزار شده است، ادامه داد: دومین جلسه شب شعر را با موضوع شعر فاطمی و با عنوان مادر آسمان  برگزار می‌کنیم.

جلیلوند بیان کرد: شعرخوانی شعرای آیینی استانی و تقدیم تندیس کمیت به آقای مردانی یکی از شاعران آیینی استان قزوین از قسمت‌های این شب شعر خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: هدف ما این در این مجمع این است که  شعر شعرا به گوش مداحان استان برسد و آثار خوب نیز چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار