اکران شب نامه

کدخبر: 2068

مستند جنجالی "شب نامه" فردا سه شنبه 5 بهمن ماه، بعداز نماز مغرب و عشاء در حسینیه خادمان مهدی (عج) مسجد باصفای ولایت اکران می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛ مستند جنجالی "شب نامه" فردا سه شنبه 5 بهمن ماه، بعداز نماز مغرب و عشاء در حسینیه خادمان مهدی (عج) مسجد باصفای ولایت به همت مجموعه شبکه فعالان فرهنگی استان قزوین(شفق) و دفتر استان قزوین سازمان فضای مجازی سراج اکران می شود.

علاقمندان تماشای این اثر جذاب جهت تهیه بلیط از طریق آدرس http://shaffaq.ir/1395/11/01/shabnameاقدام نمایند.

photo_2017-01-23_18-42-51

 

شب نامه به کارگردانی سیدمهدی کرباسی  روایتى است از پشت پرده اتفاقات شش ماه افشاگرى کانال تلگرامى به همین نام که در طى فعالیت خود شبکه جاسوسی که در بین کارآفرینان کشور نفوذ کرده را آشکار می کند.

در طی این شش ماه چندین هزار نفر از فعالین اکوسیستم استارت آپى کشور به طور مداوم محتوای منتشر شده در کانال شب نامه را پیگیری می کردند و با ادمین این کانال عرشیا کاظم زاده به طور مستمر مکالمه می کردند، درحالی که از تولید مستند شب نامه باخبر نبودند.

جاسوسى نوین در کشور موضوع اصلى مستند شب نامه، جدیدترین تولید مرکز سفیرفیلم است که فعالین اصلى محیط استارت آپى از جمله کارآفرینان، خبرنگاران، دلالان سرمایه گذارى در آن حضور دارند.

کانال تلگرامی شب نامه پس از گذشت چند ماه از رونمایی مستند، توسط اشخاص نامشخصی هک می شود و آدرس کانال تلگرامی به آدرس https://telegram.me/shabnaameh1  تغییر می کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار