در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می شود:

کدخبر: 2048

کارگاه‌های آموزشی خانواده با عنوان «در سایه‌سار بهشت» با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛حجت‌الاسلام احمد باقری مدیر آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین  اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی خانواده با عنوان «در سایه‌سار بهشت»  در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی خانواده با عنوان «در سایه‌سار بهشت» در بخش‌های مجزا ویژه برادران و خواهران از سنین 12 تا 45 سال برای والدین، نوجوانان، جوانان و زوج‌های جوان در آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) شهر قزوین با اشاره به زمان ثبت‌نام در این کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: این کارگاه‌ها به صورت دائمی بوده و زمان آغاز ثبت‌نام آن هم از بیستم دی ماه جاری است.

باقری با بیان اینکه روش‌های ثبت‌نام به صورت حضوری، اینترنتی و پیامک است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به صورت حضوری از ساعات 10 تا 13 و 16 تا 19 به آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) شهر قزوین مراجعه کنند.

وی یادآور شد: همچنین علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی به آدرس «Www.ebn_reza.com» مراجعه کرده و برای ثبت‌نام پیامکی عدد 11 را به شماره پیامک 30006450 ارسال کنند.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) شهر قزوین خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌ها موضوعات مدیریت و برنامه‌ریزی، آموزه‌های زندگی، مدیریت زندگی مجردی، ساختارسازی خانواده، چگونه پدر و مادر باشیم، ازدواج، خط‌های زندگی و سواد رسانه‌ای به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

باقری ادامه داد: در پایان دوره‌های آموزشی پس از برگزاری آزمون، به شرکت‌کنندگان گواهی ارائه می‌شود.

گفتنی است در کارگاه‌های آموزشی خانواده اساتید برجسته استان‌های قم، تهران و قزوین حضور دارند که یکی از برنامه‌های جانبی این کارگاه‌ها اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان است.

یادآور می‌شود، این کارگاه‌های آموزشی به همت و تلاش اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) شهر قزوین و آستان مقدس امامزاده حسین(ع) این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظرات

آخرین اخبار