دقایقی پیش و با حضور مادر شهید کبودوند

کدخبر: 2028

اولین فروشگاه شکرستان استان با همکاری دمنوش خانه سماور زغالی در خیابان طالقانی قزوین شروع به کار کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛ در آئین افتتاحیه این مجموعه فرهنگی که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد، مادر شهید کبودوند ضمن اشاره به اهمیت پاسداشت ارزش های فرهنگی گفت: جلوگیری از فراموش شدن اصالت و ارزش های اصیل ایرانی-اسلامی باید به یکی از دغدغه های مسئولین و بزرگان شهرمان تبدیل شود.

وی در ادامه به بازگشایی مجتمع فرهنگی کافه کتاب اشاره کرد و ادامه داد : اینکه نسل جوان ما پرچمدار فرهنگ شده اند جای بسی خوشحالی است اما این جوانان با حمایت مسئولین دلگرم خواهند شد.

طیبه انصاری در پایان به تحسین ترکیب فروشگاه شکرستان و دمنوش خانه سماور زغالی پرداخت و گفت : دو مجموعه ای که یکی از آنها تغذیه سالم روح و دیگری جسم سالم را به ارمغان می آورد .

در ادامه این مراسم نماینده فروشگاه شکرستان استان قزوین به بیان فعالیت های فروشگاه شکرستان پرداخت.

سالار رشوند فروش لوازم التحریر، عروسک های شکرستان و اسباب بازی های فکری را از محصولات فروشگاه شکرستان عنوان کرد و گفت : تنها فروشگاه شکرستان در استان قزوین، محصولات فرهنگی خاص کودکان و نوجوانان را عرضه می کند.

مدیر کافه کتاب و دمنوش خانه سماور زغالی نیز با بیان اینکه در این مجموعه 48 گونه گیاه دارویی عرضه می شود ادامه داد : بازگشت به سنت های خوب و تغذیه سالم یکی از اهداف این مجموعه است که در کنار اشاعه فرهنگ کتاب خوانی می تواند راهکار مناسبی برای جذب جوانان باشد.

محمد مهدی خلیلی در ادامه از برنامه های متنوع این مجموعه در برگزاری شب شعر، مشاوره مزاج شناسی و مشاوره تغذیه سخن گفت و افزود : تمامی این برنامه ها برای فرهنگ سازی بوده و حمایت های خیرین فرهنگی را می طلبد.

شایان ذکر است که فروشگاه شکرستان و دمنوش خانه سماور زغالی در خیابان طالقانی وجنب سینمای ارشاد دائر شده و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار